PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

شرکت Amcor در لمینیتور Bobst سرمایه گذاری میکند

  با نگاهی به روند توسعه صنعت بسته بندی در جهان شاهد تغییر گسترده استراتژی شرکتهای صاحب نام برای حذف پلاستیک یا بازیافت آن از بسته بندی ها خواهیم شد. در همین راستا شرکت Amcor دستگاه چند لایه Bobst Master D 1000 S را در مرکز توسعه پایداری خود در شهر گنت بلژیک نصب کرده است. از این دستگاه برای توسعه و آزمایش محصولات جدید چند لایه برای Amcor در سراسر جهان استفاده می شود.

 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تلاشهای تحقیق و توسعه جهانی Amcor برای تولید بسته بندی پایدارتر و انعطاف پذیرتر از مرکز پایداری آن در گنت ، بلژیک ، هماهنگ شده است. در سال 2018 رهبر بسته بندی جهانی تعهد خود را مبنی بر بازیافت یا استفاده مجدد همه محصولات بسته بندی خود تا سال 2025 اعلام کرد. این شرکت به همراه 250 تولیدکننده و صاحب نام تجاری برجسته تعهد جهانی اقتصاد در بازه بازیافت پلاستیک را امضا کرده است که هدف آن حذف زباله های پلاستیکی و آلودگی در منبع است.
 
طراحی بسته بندی نوآورانه ، بهبود زیرساخت بازیافت ، و نقش مصرف کنندگان در حفاظت از محیط زیست کلیدی است. Kris Buysens ، مدیر فنی Amcor در این رابطه گفت: برای مبدل ها ، این بدان معناست که از محصولات چند لایه سنتی شروع کنید ، اما در کل فرایند تبدیل به درستی برسید. ما اولین تولید کننده بسته بندی در جهان بودیم که هدف خاصی را برای بازیافت یا استفاده مجدد همه محصولات خود تا سال 2025 تعیین کردیم. 
این تعهد تمام تحقیقات و توسعه ما را هدایت می کند ، و برای موفقیت ، ما باید پیشرفته ترین و انعطاف پذیرین فناوری را در اختیار داشته باشیم.
 
لمینت های فنی که ما توسعه می دهیم نیاز به یک فرایند پایدار و قابل تکرار دارد که در آن چسب را می توان به خوبی کنترل و اندازه گیری کرد. ما همچنین به دستگاهی نیاز داریم که از چندین فناوری چسب استفاده کند. ما دستگاه لمینت Bobst Master را انتخاب کردیم زیرا به ما ابزارهایی را می دهد که برای توسعه بیشتر محصولات سازگار با محیط زیست نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان نهایی را برآورده کنیم.
 
به عنوان بخشی از تجهیزات آزمایشگاهی در گنت ، لمینیتر جدید Bobst Master D 1000 S با مشخصات دقیق Amcor ساخته شده است. این نسخه فشرده تر از مدلهای استاندارد موجود در محدوده است ، زیرا نیازی به تبدیل گسترده وب نیست و سرعت اجرا کمتر است تا شرایط کار منحصر به فرد را برآورده کند. تونل خشک کن مدولار و با راندمان بالا دارای سه قسمت است که در آن دما به صورت جداگانه تنظیم می شود و هوا بازیافت می شود.
 
آقای Buysens افزود: اگرچه این یک ماشین بسیار پربار است ، اما برای اهداف ما به دنبال سرعت نبودیم ، بلکه به دنبال مهارت فنی ، دقت و انعطاف پذیری برای پوشش دادن انواع مختلف برنامه ها بودیم. Master D جدید S ما تکامل یک دستگاه لمینیتر قدیمی Bobst است که ما از سال 2001 با موفقیت از آن استفاده می کنیم ، بنابراین ما این فناوری را می شناسیم و به آن اعتماد داریم.
 
مهندس Nanni Bertorelli مدیر خط تولید پوشش و لمینت در Bobst اظهار داشت: ما به طور طبیعی بسیار مفتخریم که Amcor را در کار خلاقانه خود حمایت می کنیم ، زیرا به سمت تعهد خود در سال 2025 حرکت می کند تا همه محصولات بسته بندی خود را قابل بازیافت یا استفاده مجدد کند. Master D 1000 S مناسب برای تولید انواع برنامه های کاربردی با کارایی بالا است که Amcor به خاطر آن در سراسر جهان شناخته شده است. پایداری یکی از چهار ستون اصلی چشم انداز Bobst آینده صنعت بسته بندی است و ما به طور فعال به دنبال بهبود ردپای کربن فناوری ها و فرآیندهای تولیدی خود هستیم. همکاری هماهنگ با همه طرف های درگیر در تولید بسته بندی تنها راه ایجاد تغییر واقعی و کاهش تاثیرات بسته بندی بر محیط زیست است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی