PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

لیبلی برای تسهیل بازیافت ظروف بسته بندی

شرکت FLEXcon خانواده لیبل های FLEXcon OptiFlex ecoFocus خود را گسترش داده و یک نوع لیبل به بازار عرضه کرده است که عملیات بازیافت ظروف HDPE را تسهیل می کند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این لیبل پشت چسبدار سفید و شفاف از چسب FLEXcon مدل V-127RE استفاده می کند تا قابلیت بازیافت ظروف بسته بندی ساخته شده از HDPE را افزایش دهد. از سوی دیگر این لیبل که TRAcrite نام دارد از جنس پلی استر است و 60 درصد محتویات آن بازیافتی است. ملیسا دیوید از مدیران FLEXCon می گوید: " استفاده از فیلم PE روی ظروف HDPE بدین معنی است که شما پلیمرهای مشابه را با هم استفاده می کنید. چنین کاری بهتر ازاستفاده از لیبل های BOPP روی ظروف HDPE است. چنین تمهیدی باعث تسهیل در عملیات بازیافت ظروف بسته بندی شده و به برندها کمک می کند به اهداف خود در رابطه با حفاظت از محیط زیست برسند. "

این فیلم های جدید مشابه لیبل های BOPP هستند به همین خاطر می توان از آنها روی انواع ظروف HDPE از جمله ظروف سخت و غیر منعطف، نیمه فشاری و تمام فشاری استفاده کرد و هیچگونه نگرانی از آسیب دیدن لیبل در هنگام استفاده از این ظروف و تیوب ها وجود ندارد. برای چاپ روی این لیبل ها از انواع فرآیندهای چاپ از جمله فلکسو، لترپرس روتاری، سیلک اسکرین روتاری، ماشین جوهر افشان یووی رول کم عرض و ماشین ایندیگو HP می توان استفاده کرد./همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی