PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

لیبلهای هوشمندRFID اوری دنیلسون

اوری دنیسون تبدیل به اولین ارائه دهنده لیبل های هوشمند که برچسب How2Recycle را برای لیبل های کاغذی RFID دریافت کرده است ، زیرا تشخیص می دهد به همان اندازه بسیاری از محصولاتی که روی آنها ظاهر می شود بازیافت می شوند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برچسب How2Recycle برای ارائه اطلاعات بازیافتی شفاف به مصرف کنندگان در آمریکای شمالی ایجاد شده است و شامل ائتلافی از برند هایی است که می خواهند بسته بندی آنها بازیافت شود و از طریق لیبل های بسته بندی هوشمند به مصرف کنندگان قدرت تشخیص می دهند.شایان ذکر است How2Recycle بخشی از GreenBlue است ، یک سازمان مستقل غیر انتفاعی محیط زیست.

لبیل بر اساس عوامل متعددی که How2Recycle در نظر گرفته است ، از جمله قوانین قابل اجرا ، دسترسی به بازیافت ، مرتب سازی ، پردازش مجدد و بازارهای نهایی تعیین شده است.

این پیشرفت به دنبال تحقیقات چندین ساله در Avery Dennison Smartrac برای توسعه ترکیبی منحصر به فرد از مواد ، لیبل ها است تا بتواند برچسب های RFID را در کنار سایر جریانها بازیافت کند ، به این معنی که می توان آنها را با سایر مواد کاغذی تبدیل کرد.

مدیر پایداری جهانی Tyler Chaffo در Avery Dennison Smartrac ، اظهار داشت: این شناخت به دنبال چندین سال تحقیق برای توسعه مواد و طراحی مناسب است تا اطمینان حاصل شود که لیبل های ما به همان راحتی بسیاری از محصولاتی که روی آنها ظاهر می شود بازیافت می شوند. ما مفتخریم که اولین ارائه دهنده لیبل های هوشمند هستیم که نیازهای دقیق How2Recycle را برآورده کرده و منتظر دریافت تأییدیه از سازمان های مشابه در سطح جهان هستیم.

هال هیکیتا مدیر مدیریت خط تولید در Avery Dennison Smartrac ، افزود: این پیشرفت در پی راه اندازی Avery Dennison's Sustainable Advantage در ماه جولای ، مجموعه ای از محصولات و راه حل ها است که شرکت ها را در صنایع جهانی قادر می سازد تا از منابع طبیعی کمتری استفاده کرده و انتشار کربن را کاهش دهند. ، ضایعات را کاهش دهید و به سمت اقتصاد بازیافتی و کم کربن حرکت کنید. با حل چالش و حصول اطمینان از اینکه لبیل های RFID کاغذی می توانند در کنار موادی که به آنها چسبانده شده است بازیافت شوند ، این امر باعث می شود مشتریان ما بتوانند به اهداف خود برای آینده ای پایدار کمک کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی