PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اعلام برندگان جوایز جهانی نوآوری فلکسو

شرکت میراکلون (کداک سابق) اسامی برندگان جوایز نوآوری در صنعت فلکسو را (Global Flexo Innovation Awards) را اعلام کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت ها موفق شدند با استفاده از فناوری سیستم کامپیوتر به کلیشه KodaK Flexcel NX صنعت چاپ فلکسو را متحول کنند. بیش از 200 کار چاپی فلکسو از 24 کشور جهان در این رقابت شرکت کردند. یک هیات داوران بین المللی متشکل از 8 متخصص صنعت چاپ فلکسو آثار چاپی برگزیده را انتخاب و اعلام کردند. کیفیت بالا به عنوان پیش شرط برای حضور در جمع برگزیدگان در نظر گرفته شده بود. چهار شرط اصلی که شامل کارآیی سیستم گردش کار شرکت، تبدیل از دیگر فرآیندهای چاپی به فلکسو، خلاقیت در طراحی و رعایت موارد و روش های کاری دوستدار محیط زیست می شدند عوامل کلیدی برای انتخاب آثار برگزیده بودند.

گرانت بله وت مدیر تجاری شرکت میراکلون گفت: درحالیکه ما با چالش های مضاعفی به خاطر همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کنیم برندگان جایزه امسال ثابت کردند که ما تنها بخشی از صنعتی انعطاف پذیر و مقاوم هستیم که مدام در حال نوآوری است. شرکت های فعال چاپ فلکسو پرچم دار خلاقیت وکارآیی و ارایه روش های دوستدار محیط زیست هستند.

روند رو به رشد تبدیل یک کار چاپی از دیگر فرآیندها به سیستم فلکسو با استفاده از پالت های رنگی ثابت و تلاش برای استفاده بهینه از ماشین چاپ در جهت افزایش تولید و کارآیی که به سهم خود به اقتصاد پایدار و کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کند بیانگر این واقعیت است که فناوری فلکسو به یک فرایند چاپ پرطرفدار و برگزیده از سوی چاپکاران و تبدیل کاران بدل شده است.

در مجموع 13 شرکت در این رقابت ها برنده شدند که هفت شرکت از آمریکای جنوبی، سه شرکت از آمریکای شمالی در این رقابت حضور داشتند. اسامی برندگان به شرح زیر است:

• شرکت های Bosisio، Celomat، Mondeles از آرژانتین - برنده جایزه طلایی
• شرکت های Fathom Optics ، Grace & Labels و Confluence Brewing از آمریکا – برنده جایزه طلایی
• شرکت های Mega Embalagens، Multipact و Pontyn از برزیل- برنده جایزه نقره ای
• شرکت های Sunshe FPC، Tristoft Graphic از آمریکا - برنده جایزه طلایی
• شرکت Lorytex از اروگویه - برنده جایزه پلاتین

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی