PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال گسترده از مهمترین نمایشگاه لیبل جهان

مقدمات برگزاری نمایشگاه لیبل اکسپو 2022، بزرگترین نمایشگاه صنعت لیبل در حال انجام شدن است. بیش از 600 غرفه گذار تا کنون حضور خود را در نمایشگاه قطعی کرده اند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزاری نمایشگاه ها بسیاری از غرفه گذاران برای اولین بار در نمایشگاه حاضر می شوند. نمایشگاه لیبل اکسپو 2022 از 26 تا 29 اوریل 2022( 6 الی 9 اردیبهشت)در مرکز نمایشگاهی بروکسل برگزار می شود.

در حالیکه شوق دست اندرکاران صنعت لیبل برای حضور در نمایشگاه افزایش می یابد، روندهای غالب در صنعت لیبل که در نمایشگاه لیبل اکسپو خود نمایی خواهند کرد نیز از هم اکنون موضوع بحث و گفتگو در میان تولید کنندگان ماشین آلات و چاپخانه داران است. کانون توجه نمایشگاه لیبل اکسپو 2022 تکنولوژی چاپ فلکسو و دیجیتال خواهد بود.

شرکتهای نیلپیتر، HP، زایکن، دومینو، فوجی فیلم، کونیکا مینولتا، اپسون، دورست، کانن و دیگران در نمایشگاه حضور داشته و جدیدترین فناوری های خود را عرضه خواهند کرد.

با نگاهی به نقشه نمایشگاه بیش از 85 درصد فضای نمایشگاه شش ماه قبل از برگزاری رزرو شده که خبر از رویدای بسیار داغ و پرهجیان دارد.

لیزا میلبورن مدیر عامل مجموعه نمایشگاه های جهانی لیبل اکسپو گفت: با وجود توقف نمایشگاه های فیزیکی و حضوری به خاطر پاندمی کرونا، شتاب بازار لیبل برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه لیبل اکسپو 2022 بیانگر پویایی و شکوفایی صنعت لیبل در سراسر جهان است. تعداد و کیفیت بالای شرکت های حاضر در نمایشگاه بسیار دلگرم کننده است. حضور این شرکت ها و ملاقات رو در رو با بازدیدکنندگان ، نیروی تازه ای به صنعت لیبل می دهد.

انتظار می رود چاپخانه داران، صاحبان برند و طراحان فراوانی از سراسر جهان از این نمایشگاه بازدید کنند. از سال 2009 تا کنون اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران بازدیدهای تخصصی از این نمایشگاه را تدارک دیده که بازخورد آن را اکنون می توان در بخش چاپ لیبل مشاهده نمود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی