PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

فلکسو اینگیج شرکت ESKO به نفع تولیدکنندگان کلیشه

 
شرکت Esko موتور Flexo را راه‌اندازی کرده است، بخشی از آخرین نسخه نرم‌افزاری که برای بهره‌مندی از تولیدکنندگان پلیت توسعه یافته است.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اسکو همچین Flexo Engine را راه‌اندازی کرده است، بخشی از آخرین نسخه نرم‌افزاری که به نفع تولیدکنندگان کلیشه است و صرفه‌جویی در زمان، عملیات ساده‌تر و بهره‌وری بیشتر را ارائه می‌دهد.
رابرت بروس، مدیر محصول نرم‌افزار فلکسو با اسکو، می‌گوید: در این برهه زمانی مشتریان با افزایش تقاضا برای تولید کلیشه فلکسو مواجه هستند. نیاز به تحویل کلیشه های با کیفیت بالا در سریع ترین زمان ممکن می تواند یک ویژگی بزرگ و مهم باشد. به همین دلیل است که ما Flexo Engine، ابزار نسل بعدی را برای کمک به تولیدکنندگان کلیشه برای افزایش کارایی، بهره‌وری و عملکرد خود توسعه داده‌ایم.
 همچنین Flexo Engine دارای ویژگی جدید و ابتکاری Plate ID است، فناوری خودکار برای چالش علامت گذاری دقیق و دائمی کلیشه ها. با PlateID، تولیدکنندگان می توانند از علامت گذاری واضح و دائمی بهره مند شوند که خطر از بین رفتن علائم را در حین تمیز کردن یا چاپ از بین می برد. حذف خطای انسانی در فرآیند علامت گذاری؛ به حداقل رساندن ضایعات، به حداقل رساندن زمان صرف شده برای جستجوی کلیشه صحیح، ارائه دستاوردهای بهره وری اپراتور و بهبود ذخیره سازی کلیشه و تدارکات.
از مزایای PlateID  نوردهی Esko Crystal XPS است. یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده Auto Plate Cut است که باعث صرفه جویی بیشتر در زمان و کاهش بیشتر ضایعات می شود.
بروس گفت: صفحات برش پلکانی برای بسته بندی انعطاف پذیر و چاپ لیبل یک فرآیند استاندارد است که به حذف جهش فشاری و افزایش سرعت تولید چاپ کمک می کند. فرآیند دستی تنظیم یک برش پلکانی می‌تواند شامل چندین ابزار مختلف باشد و اپراتور بین پنج تا بیست دقیقه در هر بشقاب طول بکشد. اما با Auto Plate Cut، این فرآیند برای گرفتن هر فایل پی دی اف پله ای به صورت خودکار انجام می شود.
بر اساس هر 1000 شغل در سال، خودکار کردن می تواند در هر سال حدود 250 ساعت صرفه جویی کند./صنعت سوم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی