PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گروه BOBST قیمت تجهیزات و قطعات یدکی را افزایش می دهد

 
گروه BOBST تجزیه و تحلیل دقیقی را برای کمک به حداکثر رساندن دسترسی چاپخانه ها در سراسر جهان انجام داده اند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اگرچه BOBST بررسی های تجاری سه ماهه یا حتی ماهانه را با تامین کنندگان انجام داده است، اما در مواجهه با قیمت ها بسیار نوسان و افزایش سریع مواد خام، اقدامات بیشتری صورت داده:
 
مواد خام مورد استفاده برای قاب ها و اجزای ماشین آلات بسیار فراتر از پیش بینی ها افزایش یافته است. قیمت ورق گرم فولادی در جولای 2021 به رکورد قیمت رسید و از ژانویه 2020 تا کنون 119 درصد افزایش یافته است. ورق فولادی سرد 126 درصد افزایش قیمت داشته است 
 
ساختار بخشها و تیرآهن 91 درصد افزایش قیمت داشته است. آلیاژ آلومینیوم 75 درصد و مس 65 درصد 
 
استفاده از مواد اولیه برای قطعات مکانیکی (رزین های LLDPE، نیکل، پلی یورتان و غیره) از سپتامبر 2020 بیش از 40 درصد افزایش یافته است و مواد مورد استفاده برای قطعات تجاری (تسمه، زنجیر، روان کننده ها، رول ها و غیره) به طور متوسط ​​9% افزایش یافته است. 
قیمت حمل و نقل نیز از آگوست 2020 افزایش یافته است - دریایی 216٪، هوایی 200٪ و جاده 5٪ 
 
بر اساس شرایط فوق و برای به حداکثر رساندن دسترسی محصول، از اول ژانویه 2022، در همه کشورها، افزایش قیمت تا 5 درصد در ماشین آلات BOBST و لوازم جانبی مرتبط و به طور متوسط ​​5 درصد در قطعات یدکی اعمال خواهد شد. .
ژان پاسکال بابست، مدیر عامل گروه Bobst اظهار داشت: طبق منابع و تحلیلگران مختلف، اختلال قابل توجه در تولید همچنان بر قیمت گذاری و لجستیک در سال 2022 تأثیر خواهد گذاشت.این برای صنعت مایه تاسف است، اما ما باید زنجیره تامین، تحویل قطعات و تدارکات خود را تقویت کنیم که اکنون به این اقدامات عملی برای اطمینان از در دسترس بودن عرضه منجر می‌شود.
نمایندگان فروش محلی BOBST اطمینان حاصل می کنند که همه مشتریان به صورت جداگانه برای ارائه شفافیت مطلع خواهند شد، زیرا همه ما تحت تأثیر این شرایط ساختاری هستیم./صنعت سوم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی