PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نقل و انتقال مارک اندی به انبار جدید

 کمپانی Mark Andy بخش لوازم و مواد مصرفی خود را از ایالت ایلینویز به میسوری منتقل کرد.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این حرکت بخشی از یک استراتژی بلندمدت برای نزدیک‌ترشدن به مقر جهانی مارک اندی، واقع در چسترفیلد، میسوری، و در یک مکان مرکزی است که تدارکات و مدیریت زنجیره تامین را تسهیل می‌کند و در عین حال نیازهای مشتریان و فروشندگان را برای عملیات کارآمد برآورده می‌کند.
 
دیو تلکن، نایب رئیس محصولات چاپ مارک اندی در این باره گفت: این نقل مکان مزایایی زیادی دارد، مانند هم افزایی در اشتراک منابع با دفتر مرکزی مارک اندی که فقط پانزده دقیقه با شما فاصله دارد. علاوه بر این، ما اکنون در یک مکان مرکزی هستیم که می‌توانیم سریع‌تر با مشتریان ارتباط برقرار کنیم. ما می توانیم در عرض دو روز به جنوب تگزاس، ساحل شرقی و دنور ارسال کنیم.  
 
با این حال، به گفته Telkenمهمترین مزیت این است که محصولات Mark Andy Print اکنون از طراحی انبار ناب بهره می برند. در تلاش برای ادامه ارائه رقابتی ترین قیمت در بازار به مشتریان خود، باید هزینه های عملیاتی خود را کنترل و به حداقل برسانیم. ما تصمیم گرفتیم که اصول خاص را پیاده سازی کنیم تا به ما کمک کند هزینه های عملیاتی را که در قیمت نهایی برای مشتریان ما منعکس می شود، به حداقل برسانیم.  
آقای Telken توضیح داد که این نقل و انتقال یک سال پیش زمانی آغاز شد که Mark Andy Print Products کارشناسان متخصص در مدیریت انبار جدید را استخدام کرد. ما با هم تمام فرآیندهای انبار را تجزیه و تحلیل کردیم. این شامل نقشه برداری از جریان فرآیند انبار (دریافت، جای‌گذاری ، انتخاب، بسته بندی و ارسال)، مستندسازی هر فرآیند، بررسی تمام معاملات فروش برای درک سرعت ارائه هر محصول، و اندازه گیری بیش از 40000 محصول مختلف برای درک تمام تغییرات ابعادی بود. هنگامی که این داده ها را جمع آوری کردیم، تصویر روشنی داشتیم که چگونه می توانیم ناکارآمدی را کاهش دهیم و در عین حال بهره وری و ظرفیت نیروی کار را به حداکثر برسانیم. سپس، جابجایی فیزیکی محصول را بدون ایجاد اختلال در مشتریانمان برنامه ریزی کردیم.
انبار جدید محصولات مارک اندی چاپ با در نظر گرفتن رشد آینده طراحی شده است. این ساختمان 66000 فوت مربع است و از نظر استراتژیک در شهر میسوری، که کانال اصلی توزیع در منطقه سنت لوئیس است، واقع شده است.
تسهیلات ارتقا یافته نه تنها ظرفیت محصولات چاپ مارک اندی را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای لوازم یدکی چاپ و مواد مصرفی بهینه می کند، بلکه به شرکت اجازه می دهد تا به سهامداران فعلی خدمات بهتری ارائه دهد. تلکن در پایان گفت: ما بسیار هیجان زده هستیم که انبار جدید به ما اجازه می دهد تا با حداکثر کارایی و سرعت جریان محصول در داخل و خارج از ساختمان ارایه دهیم./صنعت سوم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی