PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

زایکون مرکز نوآوری آسیا را در چین افتتاح کرد

زایکون مرکز نوآوری آسیا خود را در شانگهای چین افتتاح کرده است تا پذیرش طیف محصولات چاپ دیجیتال در منطقه آسیا و اقیانوسیه را تسریع بخشد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مرکز جدید در شانگهای یکی از چهار مرکز نوآوری Xeikon در سراسر جهان است. سایر مراکز در مقر این شرکت در بلژیک، شیکاگو در ایالات متحده و توکیو، ژاپن قرار دارند.
شان وو، مدیر کل چین گفت: این مرکز نوآوری جدید آسیا، که از آغاز آماده‌سازی، انتخاب مکان، دکوراسیون، راه‌اندازی تجهیزات تا مراسم افتتاحیه 16 روز طول کشید، واقعاً «سرعت افراد دیجیتال» را نشان می‌دهد.
آسیا یک بازار رشد بسیار مهم برای چاپ دیجیتال است، به ویژه چین، با افزایش تقاضا برای محصولات متنوع، متغیر و زمان تحویل کوتاه.
افتتاح گام مهمی برای Xeikon جهت ارائه پاسخ سریعتر و بهینه سازی بیشتر خدمات برای مشتریان است. در آینده قصد داریم رویدادهای برند خود مانند کافه Xeikon را در اینجا میزبانی کنیم و امکانات چاپ دیجیتال را با همکاران صنعت به اشتراک بگذاریم.
لینا گو، مدیر کل چین و آسیای جنوب شرقی در گروه فلینت گفت : Xeikon یکی از برندهای شاخص گروه Flint است. ما به طور کامل از مزیت های جهانی استفاده خواهیم کرد و فناوری و خدمات محلی و شخصی سازی شده تری را به مشتریان ارائه خواهیم کرد.
در سال 2021، فلینت همچنین با هدف بهبود زمان تحویل و کیفیت خدمات پس از فروش، یک انبار لوازم جانبی جدید در چین راه اندازی کرد.
در سال 2022، ما قصد داریم تجهیزات چاپ دیجیتال جوهرافشان UV Xeikon را در اینجا به نمایش بگذاریم. علاوه بر این، ما همچنین آموزش حرفه ای، تست و خدمات پشتیبانی فنی را به مشتریان ارائه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی