PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اسکو نام مرکز فناوری ایالات متحده را تغییر داد

 
شرکت اسکو نام مرکز فناوری و نمایش خود را در مرکز آمریکای شمالی به افتخار مارک دی کوینلان، رئیس سابق اسکو آمریکا تغییر داده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در مراسم تقدیم در روز سه‌شنبه، ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، استیو بنت، مدیر کل آمریکای شمالی شرکت اسکو، به همراه اعضای خانواده کوینلان برای پرده‌برداری از لوح یادبودی در مرکز فناوری جدید مارک دی کوینلان در میامیسبورگ، اوهایو حضور یافت.
 
بنت می‌گوید: مارک یک رهبر الهام‌بخش بود که معتقد بود که فناوری اسکو به مشتریان ما قدرت می‌دهد و رشد سودآور آنها را حفظ می‌کند. شور و شوق او مسری بود و به همه کسانی که با او کار می کردند انگیزه می داد. او بالاترین سطح اخلاق تجاری و حرفه ای را نشان داد و سازمان آمریکای شمالی را به جایگاهی پیشرو در بازار تبدیل کرد.
کوینلان، اهل سنترویل، اوهایو، در آگوست 2021 در کنار خانواده اش در آسایشگاهی در دیتون درگذشت. در طول مدت طولانی حرفه ایی در صنعت، او به عنوان رئیس اسکو آمریکای شمالی برای بیش از هفت سال در دو دوره خدمت کرد.
بنت افزود: دیدگاه مارک برای نشان دادن قابلیت های اتوماسیون سرتاسری در مرکز فناوری جدید ما به واقعیت تبدیل شده است.
 
 این مرکز علاوه بر اینکه تیم را قادر می‌سازد تا آخرین فن‌آوری‌های ساخت صفحات فلکسو و پیش‌ چاپ را به‌صورت حضوری یا مجازی به نمایش بگذارد، همچنین پایگاه ایده‌آلی است که از آنجا تمرکز خود را بر مشتری به مارک اختصاص دهیم. او کاملاً متعهد به ایجاد درک عمیق از چالش‌های مشتری، گوش دادن به نیازهای خاص آنها و رسیدگی به آن‌ها بود، و این چیزی است که ما به همان اندازه به آن متعهد هستیم و می‌توانیم از طریق این تسهیلات به آن عمل کنیم. ما فوق العاده مفتخریم که این مرکز را به نام مارک اختصاص می دهیم./صنعت سوم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی