PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گالوس کلاسیک یک تیم مدرن!

مرکز Gallus Classics ، بخش بازسازی و به روزرسانی کمپانی صاحب نام Gallus ماشین های بازسازی شده و همچنین خدمات قطعات یدکی برای سیستم های ماشین های قدیمی و سایر خدمات را مستقیماً به مشتریان ارائه می دهد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، Gallus Classics مجموعه ای جامع برای ماشین های Gallus دست دوم ارائه می دهد.

برنامه خدمات گسترده برای ماشین های از پیش مالکیت

تیم Gallus Classics به مشتریان کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند با موفقیت از دستگاه های Gallus مستعمل خود استفاده کنند. مجموعه ای از قطعات یدکی اصلی جدید و استفاده شده و همچنین شبکه بزرگی از روابط برای تهیه قطعات ضروری کمک می کند. همچنین کارشناسان چاپ مشغول تعمیر دستگاه های چاپ قدیمی گالوس و ارتقاء آن هستند تا مجدداً توسط تیم خدمات و مرکز خدمات گالوس سرویس شود. در حال حاضر یک کمپین ارتقا برای ماشین‌های سری Gallus TCS 250 و Gallus EM 260/340/410/510 در حال اجرا است.

بسته به مدل و شرایط، می توان ضمانت شش یا دوازده ماهه سازنده را روی دستگاه چاپ اصلاح شده ارائه کرد. هر بازسازی انجام شده توسط تیم Gallus Classics با موفقیت یک بررسی 360 درجه ماشین قبل از تحویل را پشت سر گذاشته است و تمام استانداردهای از پیش تعریف شده محصول را برآورده می کند. این تضمین می کند که سیستم ماشین از پیش استفاده شده گالوس الزامات فنی و حداکثر ایمنی را برآورده می کند.

مجموعه Gallus Classics نه تنها شامل ارتقاء، بهسازی و تعمیرات انفرادی سیستم‌های ماشین‌های قدیمی است، بلکه مجموعه‌ای از خدمات دیگر مانند بازبینی و تعمیرات واحدهای چاپ، اجاره واحدهای چاپ افست یا تعویض غلتک‌های افست و نوسازی آنها را شامل می‌شود.

جوزپه گاللی، رئیس واحد تجاری Gallus Classics در این رابطه گفت : ما می‌دانیم که هنوز پتانسیل بسیار زیادی در یک دستگاه Gallus متعلق به قبل وجود دارد. به همین دلیل است که من و تیمم تمام تلاش میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما از دستگاه دست دوم تازه خریداری شده خود به اندازه ای راضی هستند که گویی یک دستگاه گالوس جدید خریداری کرده اند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی