PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

درآمد UPM به سطح قبل از همه گیری باز می گردد

فروش در UPM در سال گذشته 14 درصد افزایش یافت و به نزدیک به 10 میلیارد یورو (8.33 میلیارد پوند) رسید، در سالی که مدیر عامل شرکت جوسی پسونن آن را «سال قوی» برای کل گروه توصیف کرد، اگرچه تجارت اوراق ارتباطی آن همچنان زیان‌آور است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، پسونن گفت که این گروه توانسته است با موفقیت در یک محیط عملیاتی "استثنایی" حرکت کند و عملکردی کلی ارائه دهد که فراتر از اهداف مالی خود است.

درآمدهای ما به سطوح قوی قبل از همه‌گیری بازگشت و از شش حوزه تجاری ما، پنج حوزه از اهداف مالی بلندمدت خود فراتر رفتند. اقتصاد جهان به سرعت از کندی عمیق سال قبل بهبود یافت.تقاضا برای محصولات ما در تمام زمینه های تجاری قوی بود. علیرغم افزایش قابل توجه هزینه مواد خام و انرژی، ما حاشیه سود خود را بهبود بخشیم.

شرکت UPM با توجه به اقدام اعتصابی در مقیاس بزرگ در کارخانه فنلاند خود ، که قبلاً منجر به متوقف شدن تحویل مورد انتظار برخی از مشتریان در فنلاند شده است، گفت که هدف آن آغاز مذاکرات با اتحادیه‌ها در اسرع وقت "و جستجوی راه حل با هم" است.

تمرکز ما بر روی ماه آینده یا سال آینده نیست، بلکه بیشتر بر روی پیگیری نتایج سودمند متقابل است که هر کسب و کار و کارمندان آنها را قادر می‌سازد تا در آینده، تا دهه 2030 پیشرفت کنند.با این حال، دیروز اتحادیه کاغذبازان Paperiliitto گفت "هیچ پیشرفتی" در جلسه ای بین دو حزب که این هفته برگزار شد، وجود نداشته است.

متاسفانه، زمان جدیدی توافق نشد. پتری وانهالا رئیس اتحادیه گفت: پیش شرط های تعیین شده توسط UPM برای مذاکرات به قدری سخت است که هیچ پیش شرطی برای ادامه بحث وجود ندارد.در نتایج آن برای سال 2021، فروش گروه UPM با 14 درصد افزایش به 9.8 میلیارد یورو رسید، در حالی که EBITDA قابل مقایسه با 55 درصد افزایش به 1.47 میلیارد یورو رسید.

کسب و کار انرژی UPM بهترین نتایج تاریخ خود را در سه ماهه چهارم منتشر کرد، اما این تأثیر منفی بر روی کاغذ داشت.اسناد ارتباطی UPM در طول سه ماهه چهارم به ضرر خود ادامه دادند. دلیل اصلی این امر افزایش استثنایی هزینه های انرژی بود. به دلیل قراردادهای موجود با مشتریان، علیرغم بازارهای فشرده کاغذ، نتوانستیم قیمت کاغذ را با همان سرعت تنظیم کنیم.

کسب و کارهای رو به رشد UPM حاشیه EBITDA 17% دارند در حالی که حاشیه در Communication Papers 5% عقب است. UPM Communication Papers تنها واحد تجاری زیان ده بود.مدیر مالی تاپیو کورپینن اظهار داشت: متوسط ​​قیمت کاغذ 6 درصد افزایش یافت، اما این برای جبران افزایش هزینه های انرژی کافی نبود.

در UPM Specialty Papers تقاضا برای کاغذهای برچسب، انتشار و بسته بندی "قوی باقی ماند" اما سود تحت تأثیر هزینه بالای فیبر و انرژی قرار گرفت.UPM Raflatac 10 درصد حاشیه در سه ماهه چهارم گزارش داد و سودآوری آن "بسیار بالاتر از سطوح قبل از همه گیری" است.

با این حال، در حالی که تقاضا در بال رافلاتک قوی بود و قیمت ها افزایش یافت، "تورم سریع غیرمنتظره هزینه ها و تنگناهای زنجیره تامین، اقدامات کاهشی را ضروری کرده است".UPM گفت که انتظار می‌رود قیمت‌های بسیاری از محصولاتش - به‌ویژه هنرهای گرافیکی و مقالات تخصصی - در اوایل سال 2022 بیشتر شود.

انتظار می رود قیمت خمیر و انرژی در اوایل سال در "سطح خوب" ادامه یابد.درآمد ما کاملاً به سطوح قوی قبل از همه‌گیری بازگشته است. و ما انتظار داریم سال 2022 سال خوب دیگری برای این شرکت باشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی