PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونمایی از کاغذ جدید ساپی در لیبل اکسپو 2022

شرکت ساپی -Sappi- یک کاغذ لیبل پوشش دار نیمه گلاسه که برای تولید لیبل ها و بسته بندی مواد غذایی مناسب است در نمایشگاه لیبل اکسپو به نمایش می گذارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نام این کاغذ لیبل جدید Parade Label SG است و با استاندارد DIN EN 71 نیز سازگار است. از این کاغذ برای تولید لیبل های مواد غذایی، موادغیرغذایی، آشامیدنی ها و تولیدات آرایشی بهداشتی و همچنین لیبل هایی با اطلاعات متغیر و لیبل های صنعت لجستیک استفاده می‌شود.
این کاغذ در گراماژهای 80,78,77 گرمی عرضه می‌شود و در هنگام چاپ و فرآیند دایکات بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند. همچنین این کاغذ دارای گواهی FSC , PEFC است. شرکت ساپی در حال حاضر برنامه وسیعی برای کاهش گازهای دی‌اکسیدکربن دارد که شامل بهینه کردن تولیدات و خدمات خود است.

نمایشگاه لیبل اکسپو2022 با توجه به اینکه اولین رویداد بزرگ جهان در حوزه صنعت چاپ لیبل و بسته بندی است با استقبال بسیار گسترده ایی مواجه شده است و شرکتهای زیادی محصولات و ماشین آلات جدیدی برای اولین بار در این رویداد نمایشگاهی ارایه خواهند کرد. این نمایشگاه از 6 الی 9 اردیبهشت1401 در شهر بروکسل برگزار خواهد شد. بر اساس اخبار دریافتی تا کنون حضور یک غرفه گذار ایرانی در این دوره قطعی شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی