PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رکورد فروش مارک اندی در امریکای لاتین

نماینده فروش امریکای لاتین مارک اندی با نصب از مکزیک و کارائیب در شمال تا آرژانتین در جنوب و ترکیبی از فناوری فلکسو و دیجیتال گزارش کرده است.
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت در 12 ماه گذشته نزدیک به 30 ماشین فروخته است که در هشت کشور با تنوع و مشخصات گسترده، از سری 10 در 2200 سطح مبتدی تا سری P7 عملکرد 20 اینچی و 14 سری جدید Evolution (13 E5 و 1 E3) پخش شده است.

جان ویگنا، مدیر فروش منطقه LATAM در مارک اندی گفت: در زمانی که ابهامات زیادی در سراسر قاره آمریکا وجود داشت، ما عملکرد خود را به طور قابل توجهی افزایش دادیم و سهم بازار خود را با چندین فروش کلیدی فتح و «اولین در بازار» افزایش دادیم. . ما به لطف کار سختی که تیم های فروش و پشتیبانی خود انجام داده اند، در سراسر سبد محصولات خود از موفقیت برخوردار بوده ایم.

یکی از بازارهای کلیدی مارک اندی در منطقه مکزیک است. فروش در اینجا با انتصاب کنجیرو سلایا به عنوان مدیر فروش کشور افزایش قابل توجهی یافت. مدیر سابق کارخانه در یکی از کاربران مارک اندی موجود، او پیشینه ای قوی از دانش فنی و تخصص تولید را به بازاری می آورد که اگرچه به خوبی تثبیت شده است، باید با مجموعه ای از فناوری های جدید و همه چیزهایی که به ارمغان می آورد کنار بیاید.

ویگنا گفت: ما یک کار آموزشی در LATAM داریم. اول، ما باید به بدانیم که مبدل‌های لیبل در هر کجا که قرار دارند، پشتیبانی محلی و باکیفیت ارائه خواهیم کرد، و دوم، ما سخت تلاش می‌کنیم تا مارک اندی را به عنوان رهبر فناوری چاپ رول کم عرض، به ویژه در بخش ترکیبی دیجیتال نشان دهیم که به سرعت در حال رشد است و ما برتری واضحی نسبت به رقابت خود داریم.

ویگنا افزود: ما تفاوت بین خواستن یک مارک اندی و توانایی خرید آن را درک می کنیم. بنابراین، ما تعدادی بسته مالی را تنظیم کرده ایم که می تواند به مشتریان بالقوه ارائه شود و می توانیم آنها را متناسب با نیازها و شرایط فردی تنظیم کنیم. هدف این است که اطمینان حاصل شود که پول هیچ مانعی برای دستیابی به محصول مارک اندی مورد نظر شما نیست.

ویگنا با توجه به مشخصات بالای ماشین های نصب شده در سال گذشته، روند قابل توجهی را به سمت شرینک اسلیو، لبیلهای IML و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر در سراسر منطقه، همراه با علاقه فزاینده به فناوری RFID مشاهده می‌کند.

مشتری برزیلی، Beontag در Campo Mourão در پارانا، یک Mark Andy P7 20 اینچی مجهز به واحد RFID Tamarack نصب کرد، اکنون دومین تامین کننده بزرگ RFID در سراسر جهان است، با کارخانه های تولید اروپایی در فنلاند، فرانسه و ایتالیا. فروش قابل توجه دیگری که ارزش برجسته کردن دارد عبارتند از 13 دستگاه ماشین جدید سری Evolution E5 (در عرض وب 13 و 17 اینچ) و یک دستگاه از سری Evolution E3.

ویگنا علاوه بر اینکه رکورد فروش را در قلمرو خود به ارمغان آورد، از برخی از شرکت‌های بزرگ و صاحب نام که به باشگاه کاربران مارک اندی پیوسته‌اند، خوشحال است. Flexoprint در برزیل دو دستگاه ماشین مارک اندی اولیه خود را به لطف نماینده محلی میگل تروکولی از PTC نصب کرد. یکی دیگر از چاپگرهای برزیلی، Gráfica Cometa، اولین مارک اندی خود را به نام E3 Series Evolution خریداری کرد. سافت کالر یک P7 17 اینچی را نصب کرد، اولین مارک اندی خود، اتوپل یک P5 خرید و سپس یک E5، اولین بار در برزیل، اضافه کرد. در بلو هوریزونته، Maxcor با اضافه کردن سه دستگاه 2200 و یک E5، مجموع ماشین های مارک اندی خود را به 16 رساند. در همان زمان، گروه بین المللی ساتو یک P7 برای کارخانه خود در برزیل و یک E5 برای کارخانه خود در آرژانتین به دست آورد.

اما، به گفته این شرکت، روند قابل توجه در سراسر منطقه، علاقه فزاینده به چاپ دیجیتال و به ویژه، فناوری هیبریدی برای ارائه است.

این جایی است که مارک اندی در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد. ویگنا توضیح داد: ما سه محصول هیبریدی در مجموعه خود داریم که در بخش‌های مختلف بازار هدف‌گذاری شده‌اند و مهمتر از همه از فناوری اثبات شده استفاده می‌کنند و نصب‌های متعددی در سرتاسر جهان داریم که قابلیت تجاری آنها را ثابت می‌کند.

در بالا، Digital Series HD، محصولی کاملاً داخلی از مارک اندی قرار دارد که پلتفرم سروو سری Performance را با یک موتور جوهر افشان 8 رنگ 1200 DPI و مجموعه‌ای از گزینه‌ها با پیکربندی مدولار خود ترکیب می‌کند. کاربر فعلی مارک اندی فلکسو Etipress اولین نفر در LATAM است که یک هیبرید DSHD 17 اینچی نصب کرده است.

شکی نیست که ما جامع‌ترین طیف فناوری چاپ را در میان تولیدکنندگان نرو وب در جهان داریم، و همه آن‌ها برای تولید تجاری قابل اعتماد به خوبی اثبات شده‌اند، که خطر را برای کسانی که جدیداً فلکسو یا هیبریدهای دیجیتالی مبتنی بر سروو رانده می‌شوند، از بین می‌برد. جان ویگنا به این نتیجه رسید که با اتخاذ تصمیم استراتژیک برای ارتقاء سطح فروش و شبکه پشتیبانی خود در منطقه، ما در موقعیت خوبی قرار داریم تا از رشد تقاضا برای محصولات جدید و دوره های کوتاه تر ایجاد شده توسط نسخه بهره ببریم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی