PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارایه بورسیه تحصیلی در صنعت بسته بندی و چاپ

انجمن TLMI که در حوزه لیبل و بسته بندی فعال است برنامه بورسیه خود را پس از وقفه ایی یکساله بازگشایی کرده و به دانشجویان کمک می کند تا شغلی را در فضای بسته بندی و چاپ دنبال کنند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این حمایت پس از یک وقفه یک ساله به دلیل رویدادهای منحصر به فرد سال گذشته مجدد آغاز بکار کرده است.

در پنج سال گذشته، توسعه نیروی کار یکی از ستون های اصلی برنامه استراتژیک TLMI بوده است. هیئت مدیره انجمن در سال گذشته در نشست هیئت مدیره خود در آستین تگزاس تعهد خود را به اولویت بندی نیروی کار تجدید کرد.

انجمن همچنان متعهد به استفاده از منابع خود برای تأثیر مثبت بر چالش های فعلی اعضایش در دستیابی و حفظ کارکنان واجد شرایط است.

دریافت کنندگان بورس تحصیلی دانشجویانی هستند که در برنامه های دو و چهار ساله ثبت نام کرده اند. در سال 2019، TLMI بورس تحصیلی خود را گسترش داد تا دانشجویان را در برنامه های فنی دو ساله شامل شود.

خانم Linnea Keen، رئیس انجمن TLMI اظهار داشت: می‌خواهم از روسای مشترک کمیته توسعه نیروی کار TLMI، نیک اسپینا از Luminer Converting Group و کریستن شیلدز Graymills تشکر کنم. آنها سخت کار کرده اند تا علاقه و اشتیاق را دوباره به این برنامه برانگیزند و با کمیته خود کار کرده اند تا به راه های بیشتری فکر کنند که انجمن بتواند منابعی را برای کمک به اعضا در یکی از حیاتی ترین و فوری ترین پویایی هایی که شرکت ها امروز با آن مواجه هستند تخصیص دهد.
می‌خواهم به اعضای خود یادآوری کنم که کارمندان آنها نیز واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی TLMI برای ادامه دوره‌های آموزشی خود در صنعت بسته بندی هستند و من اعضا را تشویق می‌کنم مطمئن شوند که تیم‌هایشان از این فرصت منحصر به فرد مطلع هستند.
سازی
انجمن TLMI یک تشکل در زمینه لیبل و بسته بندی در ایالات متحده است. در معرفی این انجمن آمده :
ما با هم به مرتبط ترین نگرانی های صنعت مانند توسعه نیروی کار، دولت و مقررات، و پایداری می پردازیم که تنها از طریق تلاش های مشترک قابل حل است. ما بر انتقال پیشرفت‌های فنی صنعت خود به همراه معیارهای همتا و تولید و به اشتراک گذاری اطلاعات بازار تمرکز می‌کنیم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی