PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی اولین راه حل یکپارچه برای تولید لیبل

اسکو ارائه‌دهنده جهانی نرم‌افزار و راه‌حل‌های سخت‌افزاری یکپارچه که فرآیند عرضه کالاهای بسته‌بندی شده را تسریع می‌کند، با CERM توسعه‌دهنده پیشرو MIS برای لیبل ها و مبدل‌های بسته‌بندی، روی این پروژه کار کرد تا راه‌حلی را توسعه دهد که هر دو بخش را ساده‌تر کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کن پولسپول مدیر راه حل های جهانی در Esko گفت: Accent به دنبال بهبود کارایی گردش کار با لیبل های پیچیده خود بود - از ابتدا تا انتهای چاپ، لیبل های ترکیبی چاپ شده با فناوری های چاپ متعدد گرفته تا لیبل های چند لایه مانند duo و tri-labels- ما به خود می بالیم که با مشتریان خود روابط قوی داریم و همیشه به نیازهای آنها گوش می دهیم، بنابراین وقتی Accent با چالش آنها به سراغ ما آمد، بلافاصله شروع به بررسی این کردیم که چگونه راه حل های ما می تواند به پاسخگویی آنها به مشتریان کمک کند.

اسکو در پایلوت با CERM همکاری کرد و رابطه ای را که بیش از 10 سال پیش آغاز شد ادامه داد. کن افزود: این بحث‌ها منجر به توسعه یک نوآوری کاملاً جدید شد که اکسنت را قادر ساخت تا بسیاری از تولید لیبل‌های پیچیده را خودکار و ساده کند. پیشرفت‌های گردش کار منطق بر کسب‌وکار CERM انجام شد و سپس در Automation Engine کاملاً خودکار شد. ما بسیار هیجان زده بودیم که اولین بار با این قابلیت جدید وارد بازار شدیم، و از زمان همکاری ما با گروه آستریا، تاکنون بیش از 10 بار در مشاغل در سراسر جهان از جمله اروپا، آسیا و ایالات متحده به کار گرفته شده است.

کریستوف بیکه، مدیر ارشد نوآوری فناوری در گروه آستریا، که پروژه Accent را مدیریت می کرد، گفت: زمانی که پروژه آزمایشی شروع شد، چالش در درجه اول خودکارسازی نیازهای مختلف و اجرای چند لیبل برای یکی از مشتریان بود.

کریستوف گفت: اگرچه این کار تنها 5 درصد از کل سفارش‌های ما را تشکیل می‌داد، اما پیچیدگی کار چاپ به این معنی بود که هم یک متخصص هنر و هم اپراتور پیش‌چاپ تمام وقت فقط برای مدیریت پروژه استخدام می‌شدند. نداشتن توانایی مدیریت این مورد با گردش کار خودکار به این معنی است که فایل‌های مختلفی برای مراحل مختلف کار مورد نیاز است. اکنون کاملاً خودکار است، همه چیز ساده شده و هرگونه احتمال خطای انسانی در بارگیری فایل‌های مختلف در زمان نامناسب را از بین می‌برد.

مزایای ادغام جدید با Esko Automation Engine شامل توانایی خودکارسازی گردش کار برای کارهای پیچیده است - همه چیز از چاپ ترکیبی گرفته تا ابتدا و انتهای پروسه ی چاپ . کریستوف گفت: صرفه جویی در بهره وری و بهره وری از زمان معرفی عملکرد جدید یکپارچه سازی موتور اتوماسیون بسیار زیاد و مقرون بصرفه است. اگر ما یک لیبل از این نوع سفارش را آنالیز را کنیم، جایی که قبلاً باید حدود چهار ساعت را در پیش چاپ می گذاشتیم، اکنون می توان آن را در کمتر از 30 دقیقه انجام داد.

کن پولسپول توضیح داد که از آنجایی که کسب‌وکارها به دنبال متمایز شدن هستند و تقاضاهای مشتریان چالش برانگیزتر می‌شوند، نوآوری‌هایی مانند این اکنون می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند که لیبل‌های پیچیده را در زمان بسیار کمتری ارائه دهند. کن گفت: نیاز تا حد زیادی توسط پویایی بازار دیکته می شود. ما شاهد قوانین و مقرراتی بوده‌ایم که برندها را مجبور می‌کند اطلاعات بیشتری را نسبت به قبل روی برچسب‌ها درج کنند، و بنابراین مبدل‌کنندگان لیبل همیشه به دنبال ارائه راه‌های جدید برای دستیابی به آن بدون به خطر انداختن اهداف هنری برند هستند.

ما همچنین شاهد رشد به اصطلاح چاپ ترکیبی بوده‌ایم، برای مثال در جایی که ترکیبی از چاپ دیجیتال و فلکسوگرافی یا چاپ سیلک روی یک محصول استفاده می‌شود. ساخت چنین لیبل‌هایی که می‌تواند مشکل باشد، اما با موتور اتوماسیون و ادغام CERM MIS، می‌توانیم ویژگی‌های هر روش چاپ را با هم ترکیب کنیم و به جای تقسیم فایل‌های چاپی، می‌توان آن‌ها را به صورت یکپارچه و کاملاً خودکار انجام داد!

ادغام نهایی توسط Esko و CERM در اواخر سال 2021 تکمیل شد و این سیستم اکنون در سایر سایت‌های گروه آستریا و سایر مشاغل در سراسر جهان پیاده‌سازی شده است.

کن گفت: زمانی که ما این رابط‌های یکپارچه را توسعه دادیم، هدف این بود که پیش‌تولید نه تنها لیبل‌های استاندارد، بلکه لیبل‌های پیچیده‌تر را نیز آسان کنیم. ساده‌سازی این فرآیند به این معنی است که در واقع فرصت‌های بیشتری برای تولید لیبل‌های سطح بالاتر، مانند لیبل‌هایی با روکش فویل ایجاد می‌کند. این نه تنها تولید لیبل های جذاب بصری را آسان تر می کند، بلکه ایجاد لیبل های پیچیده تر را نیز به عنوان بخشی از بازاریابی نوآورانه و کمپین های تعامل با مشتری می کند.

وی در پایان گفت: موفقیت طرح آزمایشی با گروه آستریا و متعاقب آن ارائه قابلیت‌های یکپارچه، عمق مشارکت ما با CERM را نشان می‌دهد که بیش از یک دهه و بیش از 100 همکاری با آن کار کرده‌ایم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی