PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تمرکز هایدلبرگ بر بازار لیبل

شرکت صاحب نام هایدلبرگ معتقد است که بازار لیبل در حال رشد است و بر این اساس برای شتاب بیشتر بر این بازار تمرکز کرده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سایت های گروه گالوس در سوئیس و آلمان، قبلاً از طریق سرمایه گذاری های هدفمند تقویت شده و به مراکز تخصصی مختلف تقسیم شده اند. گام بعدی، سازماندهی مجدد دفتر مرکزی در سنت گالن، سوئیس و توسعه آن به یک مرکز مهم و صاحب صلاحیت برای چاپ لیبل دیجیتال خواهد بود.
برای این منظور، مرکز جدید نمایش مشتریان قرار است در پایان سال در محل به عنوان "مرکز تجربه گالوس" افتتاح شود. گسترش سبد چاپ دیجیتال با نوآوری های جامع در تجهیزات، خدمات، نرم افزار و مرکب وجوهر همراه خواهد بود. در کل حدود 160 نفر در سنت گالن کار می کنند، از جمله مدیریت بازرگانی و تحقیق و توسعه و همچنین امور مالی، فروش، خدمات، بازاریابی و خرید.
دکتر لودوین مونز مدیر عامل هایدلبرگ گفت: با سرمایه گذاری های هدفمند در گروه گالوس، ما قصد داریم در بازار رو به رشد لیبل شتاب بیشتری کسب کنیم. تغییر جهت سایت ما در سنت گالن به یک مرکز صاحب صلاحیت برای چاپ لیبل دیجیتال بر اهمیت استراتژیک بالای هایدلبرگ در بخش بسته بندی تاکید می کند. ما از تعهد کارآفرینان مارسل و راجر بامر، محیطی نوآورانه در سنت گالن ایجاد می‌کند که ما نیز می‌توانیم از آن بهره ببریم، و هایدلبرگ ا ز این روند استقبال می‌کند.
کارآفرینان باومر از سنت گالن املاک را به پردیس صنعتی و فناوری باز با گالوس به عنوان مستاجر توسعه می دهند.
به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد سایت، کارآفرینان سنت گالن مارسل و راجر بامر، کل منطقه در سنت گالن را با حدود 20000 متر مربع در 1 آوریل 2022 تصاحب خواهند کرد. این برادران صاحبان نسل چهارم گروه Hälg هستند و سایت را به صورت خصوصی خریداری کرده اند.
گالوس در آینده به استفاده از فضای مورد نیاز به عنوان مستاجر اصلی در این منطقه ادامه خواهد داد. قرارداد خرید و اجاره بلندمدت مربوطه امضا شده است. هایدلبرگ انتظار دارد که این معامله در سه ماهه اول سال مالی 2022/23 تکمیل شود. همچنین طرفین توافق کرده اند که قیمت خرید را فاش نکنند.
منطقه گالوس قرار است به یک پردیس باز برای شرکت ها و موسساتی تبدیل شود که به شکل دادن به آینده و تقویت سنت گالن به عنوان یک محل کار کمک می کنند. راجر بامر می‌گوید: ما خوشحالیم که گروه گالوس با دفتر مرکزی و پردیس دیجیتال مستاجراین سایت است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی