PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دنیای جدید تی بگها؛ قهوه و چای تازه را از پاکت بنوشید

یک  شرکت بسته بندی اسپانیایی طرحی خلاق و نوآورانه برای بسته بندی چای و قهوه روانه بازار کرده است.

یک  شرکت بسته بندی اسپانیایی طرحی خلاق و نوآورانه برای بسته بندی چای و قهوه روانه بازار کرده است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت Bossar که در بارسلونای اسپانیا مستقر است،راه کار نوآورانه و جدیدی برای بسته بندی قهوه و برگ چای ارائه کرده است که می توان به طور مستقیم یا ایستاده در قهوه جوش استفاده کرد.

 

 در بخشی از این بسته بندی کیسه فیلتری استفاده  شده است که از خروج تفاله چای و پودر قهوه جلوگیری می کند ؛ همچنین اطراف این بسته بندی به خوبی با چسب مخصوص درز بندی شده است تا محتویات به بیرون تراوش نکند

.

دریچه کوچکی در یکی از اضلاع بسته بندی تعبیه شده است که به راحتی بازوبسته شده و قهوه ، چای وآب جوش به راحتی داخل آن ریخته می شود.با توجه به ابعاد و شکل بسته فضای مناسبی جهت قرار گرفتن برچسب و تبلیغات تعبیه شده است.

 

در گوشه دیگر این بسته بندی قسمت برش خورده ای قراردارد که در هنگام باز و تراکم هوای داخله بسته محتویات بیکباره بیرون نریزد.

 

مدیر این شرکت در ارتباط با این بسته بندی افزود:با این بهره مندی از این روش می توان به مصرف کننده اطمینان داد تا از نوشیدن یک چای یا قهوه عالی،تمیز و راحت در هرمکانی لذت ببرد.

 

اسپانیا همواره در بسته بندی نگاه ویژه ای داشته و بارزترین آن بسته بندی زعفران ایران با برندهای مطرح اسپانیایی به سراسر دنیا است.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه