PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

صادر کنندگان در بسته بندی و کیفیت محصول دقت بیشتری کنند

فرماندار خرمشهر خواستار بالا بردن کیفیت بسته بندی کالاهای و محصولات صادراتی شد.
 
فرماندار خرمشهر خواستار بالا بردن کیفیت بسته بندی کالاهای و محصولات صادراتی شد.
 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،عبدالله حسینی عنوان کرد: یک تاجر به عنوان سفیر اقتصادی جمهوری اسلامی عمل می کند و در صورتی که یک صادرکننده نمونه و مسلط بر کار باشد، قطعا سود این تجارت عاید شخص تاجر و هم عاید کشورش می شود.
 
 
وی اظهار کرد: در دنیای تجارت در خواست کننده های کالا از کشور های مختلف، نمونه کار را درخواست می کنند و انتظار دارند که کالای مرغوب و استاندارد به آنها تحویل داده شود بنابراین باید در خصوص بسته بندی و کیفیت محصول دقت زیادی شود.
 
 
فرماندار خرمشهر گفت: تجار باید از نظر کار کیفی و تجاری رتبه بندی شوند و اتاق بازرگانی مسئولیت آموزش و ساماندهی تجار را بر عهده دارد.
 
 
حسینی بر توسعه صادرات شهرستان خرمشهر و استان خوزستان تاکید کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان خرمشهر و استان خوزستان متاسفانه در بحث صادرات کالا و تولیدات داخلی استان کمتر کار شده است.
 
 
فرماندار خرمشهر در پایان گفت: استان خوزستان یکی از استان های بسیار بزرگ کشور است و در  زمینه های تجارت، شیلات، آبزیان و صنایع دستی، استعدادهای بالقوه ای دارد و می تواند در صادرات کالا به کشور عراق نقش مهمی را ایفا کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه