PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تغییرات شرکت مینو در بسته بندی ها محصولات

"مینو"برای ادامه بقاء در بازار رقابتی با استفاده و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا ،بسته بندی 70 درصد از محصولات خود را تغییر می دهد.

"مینو"برای ادامه بقاء در بازار رقابتی با استفاده و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا ،بسته بندی 70 درصد از محصولات خود را تغییر می دهد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیر بازاریابی شرکت مینو گفت: به دلیل این که بسته بندی برخی محصولات مینو در سال های گذشته و بر اساس تکنولوژی آن زمان طراحی شده بود، نیاز به تغییرات و بهبود در آنها کاملاً محسوس می نمود.


مهرجو با اشاره به این که شرکت مینو با تولید بیسکویت "نی نی" بازار کودکان را هدف قرار داده است، تاکید کرد : هدف شرکت مینو از تولید این محصول، پرکردن خلا محصول جدید و رفع نیاز بازار کودکان بود . در آینده نزدیک بیسکویت نی نی در طرح های جدید روانه بازار شده و برنامه توزیع گسترده ای برای این محصول در نظر گرفته شده است.


وی با بیان این که اسنک جدید مینو با پایان فصل تابستان وارد بازار می شود،اظهار داشت: با ورود پم پلت و پفک جدید، ظاهر انواع اسنک مینو هم طرح نوستالوژیک قبلی را حفظ خواهد نمود و هم طرح های متفاوت و زیبایی را روی بسته بندی های خود عرضه خواهد کرد.


مدیر بازاریابی شرکت مینو با تاکید بر این که تولید محصولات جدید و اعمال تمام تغییرات ،حاصل تحقیقات تیم فعال تحقیقات بازار شرکت مینو است تصریح کرد: بررسی و تحقیق در مورد بازار ایران به مدت 6 ماه متوالی در تیم تحقیقات بازار شرکت مینو انجام شده و نتایج آن نیاز بازار به تولید محصولات جدید و ایجاد تحول در بسته بندی ها اعلام شده که به دستور مدیران اجرایی این امر محقق شده است.


مهرجو در پایان خاطر نشان کرد: محصولات جدید مینو و تغییر و تحولات اعمال شده در نوع محصولات از برنامه های حفظ سلامت مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار شرکت است که نهایتاً محصولات جدید را با طرح هایی که بر اساس نظر سنجی از بازارهای هدف انتخاب شده اند، روانه بازار می نماید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه