تغییرات شرکت مینو در بسته بندی ها محصولات
"مینو"برای ادامه بقاء در بازار رقابتی با استفاده و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا ،بسته بندی 70 درصد از محصولات خود را تغییر می دهد.
"مینو"برای ادامه بقاء در بازار رقابتی با استفاده و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا ،بسته بندی 70 درصد از محصولات خود را تغییر می دهد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیر بازاریابی شرکت مینو گفت: به دلیل این که بسته بندی برخی محصولات مینو در سال های گذشته و بر اساس تکنولوژی آن زمان طراحی شده بود، نیاز به تغییرات و بهبود در آنها کاملاً محسوس می نمود.
مهرجو با اشاره به این که شرکت مینو با تولید بیسکویت "نی نی" بازار کودکان را هدف قرار داده است، تاکید کرد : هدف شرکت مینو از تولید این محصول، پرکردن خلا محصول جدید و رفع نیاز بازار کودکان بود . در آینده نزدیک بیسکویت نی نی در طرح های جدید روانه بازار شده و برنامه توزیع گسترده ای برای این محصول در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که اسنک جدید مینو با پایان فصل تابستان وارد بازار می شود،اظهار داشت: با ورود پم پلت و پفک جدید، ظاهر انواع اسنک مینو هم طرح نوستالوژیک قبلی را حفظ خواهد نمود و هم طرح های متفاوت و زیبایی را روی بسته بندی های خود عرضه خواهد کرد.
مدیر بازاریابی شرکت مینو با تاکید بر این که تولید محصولات جدید و اعمال تمام تغییرات ،حاصل تحقیقات تیم فعال تحقیقات بازار شرکت مینو است تصریح کرد: بررسی و تحقیق در مورد بازار ایران به مدت 6 ماه متوالی در تیم تحقیقات بازار شرکت مینو انجام شده و نتایج آن نیاز بازار به تولید محصولات جدید و ایجاد تحول در بسته بندی ها اعلام شده که به دستور مدیران اجرایی این امر محقق شده است.
مهرجو در پایان خاطر نشان کرد: محصولات جدید مینو و تغییر و تحولات اعمال شده در نوع محصولات از برنامه های حفظ سلامت مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار شرکت است که نهایتاً محصولات جدید را با طرح هایی که بر اساس نظر سنجی از بازارهای هدف انتخاب شده اند، روانه بازار می نماید.