PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور چهارمحال و بختیاری در جشنواره برترین های صنعت بسته بندی

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از حضور چهارمحال و بختیاری در جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور خبر داد.

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از حضور چهارمحال و بختیاری در جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور خبر داد.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رضا گنجی با اشاره به حضور شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختياری در نمایشگاه های نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور که با رویکرد توسعه اشتغال پایدار، گفت: ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست و بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است.    


وی با بیان این مطلب که پائین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت می تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته، افزود: صنعت بسته بندی به عنوان توانمندساز بخش های اقتصادی عمل می کند و ضعف در این صنعت می تواند آسیب های جدی به سایر بخش های اقتصادی وارد سازد و این ضعف در نهایت باعث ضعف شرکت های ایرانی در بازارهای صادراتی و بازارهای داخلی شده و مزیت رقابتی چندانی نخواهند داشت.



مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه  سازمان جهانی بسته بندی با هدف تقویت و توسعه فن آوری، علمی، فنی و مهندسی در این بخش و دسترسی آسان مصرف کننده به کالا تاسیس شده و نقش موثری در توسعه تجارت بسته بندی و ترغیب و ایجاد انگیزه در تولیدکننده برای تحقیقات بیشتر دارد ادامه داد: ارتباط با سازمانهای جهانی می تواند زمینه حضور کالای ایرانی در بازارهای جهانی را بیشتر و اعتماد مصرف کننده خارجی را جلب كند.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه