PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بسته بندی اقتصادی آب معدنی واتا

شاید به جرات  می توان گفت یکی از ایرادات آب معدنی بسته بندی شده موجود دربازار نامتناسب بودن حجم آب بطری با میزان مصرف افراد در یک مقطع زمانی است.

شاید به جرات  می توان گفت یکی از ایرادات آب معدنی بسته بندی شده موجود دربازار نامتناسب بودن حجم آب بطری با میزان مصرف افراد در یک مقطع زمانی است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، به عبارت دیگر وقتی فردی تشنه می شود شاید دربهترین حالت، مصرف یک لیوان آب با حجم  200 تا 250 میلی لیتر برای رفع تشنگی او کافی باشد، اما به دلیل آب بسته بندی نیم لیتری موجود در بازار مابقی آب  مانده در بطری دربسیاری از مواقع به دلیل مصرف نشدن، همراه بطری دور ریخته می شود.

 

این در حالی است که شرکت های تولید کننده آب معدنی به دلیل کاهش منابع آبی کشور و همچنین بالا بودن هزینه استحصال آب برای بسته بندی وازطرفی بالا بودن قیمت تمام شده بطری ها، به دنبال ابتکاراتی در بسته بندی محصول برای مقرون به صرفه تر شدن آن هستند.

 

بسته بندی های جدیدی که اندازه آن از نمونه های موجود مقرون به صرفه تر باشد و درعین حال میزان آب داخلش متناسب با نیاز اکثر مصرف کنندگان بوده واصطلاحا یکبار مصرف باشد.

 

شرکت آبهای معدنی سبلان(واتا) به تازگی بدین منظور، تولید آب معدنی لیوانی با حجم تقریبی 250 میلی لیتر را شروع وبرای عرضه روانه بازار کرده است.

 

بسته بندی این محصول بسیار سبک است وبه نظر می رسد هزینه تولید آن نسبت به بطری ها به طرز چشمگیری اقتصادی تر باشد.

 

درب آب معدنی لیوانی برای مصرف بسیار راحت باز می شود ولیوان خالی آن به آسانی مچاله و برای انداختن در سبد زباله کم حجم می شود.

 

با فراگیر شدن آب معدنی لیوانی، سبد محصولات آب معدنی کامل تر شده و مصرف کننده می تواند انتخابی متناسب با نیاز خود آب خریداری نماید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه