PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

معضلی بنام آب های بسته بندی

دکتر خسرو صادق‌نیت در اولین همایش ملی آب‌های بسته‌بندی، با بیان اینکه موضوع آب های بسته‌بندی یکی از معضلاتی است که امروز با آن مواجه هستیم، اظهار داشت: تغییر رویه زندگی ما به موضوع آب های بسته‌بندی دامن زده و استفاده از این آب ها امروز بیشتر شده لذا باید به آن توجه بیشتری شود.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی با بیان این مطلب که سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی کارخانه‌ها بر عهده سازمان غذا و دارو است، گفت: مواد غذایی و آشامیدنی در سطح عرضه توسط بازرسان بهداشت محیط مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

صادق‌نیت با بیان این مطلب که امسال ۱۱ شهر به برنامه ایمنی آب اضافه می‌شوند، خاطر نشان کرد: بنا داریم از سرمنشاء آلودگی آب‌های بسته بندی پیشگیری کنیم و نقش استادان و مراکز تحقیقاتی نیز در این زمینه موثر خواهد بود، زیرا بدون این حمایت‌ها و همکاری‌ها اتفاق ایده‌آلی در کشور رخ نخواهد داد.

در ادامه دکتر کاظم ندافی رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا گفت: مصوبه جداسازی آب شرب از سایر مصارف آماده شده و وزارت نیرو موظف به اجرای آن در شهرها است.

وی افزود: آب آشامیدنی موضوع مهمی در تمام دنیا است و برای داشتن محصول مطمئن باید برنامه جامعی داشته باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا گفت: پژوهشکده محیط زیست کاملترین تحقیق را در زمینه کیفیت آب‌های بسته‌بندی شده کشور انجام داده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه