PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بسته بندی محصولات کشاورزی با مشکل مواجه است

استاندار زنجان گفت: متاسفانه ما تاکنون نتوانستیم بسته بندی لازم برای صادرات محصولات کشاورزی را داشته باشیم و همچنین بحث حمل و نقل و جا به جایی محصولات کشاورزی مشکل داریم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اسدالله درویش امیری ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از کشاورزان نمونه استان، افزود: بیش از ۸۰ میلیون نفر در کشور ما زندگی می کنند و تامین غذا برای این جمعیت کار بسیار سختی است و اگر کشاورزان زحمتکش نباشند معلوم نیست وضعیت چگونه می شود.

وی اظهار کرد: امنیت غذای امروز کشور مرهون زحمات کشاورزان است و باید قدر این قشر را بدانیم، گفت: حمایت از کشاورزی حمایت از حیات است و امروز برای توسعه کشاورزی به سه عنصر زمین، آب و هوا نیاز داریم و این سه عنصر از الطاف الهی است.

استاندار زنجان تاکید کرد: باید از این سه عنصر استفاده بهینه داشته باشیم چرا که نبود یکی کشاورزی را با مشکل مواجه می کند.

درویش امیری  افزود:  تولید محصولات کشاورزی در کشور ما زمان و بسته بندی و نظم خاص خود را ندارد ولی در کشوری مثل هلند که به اندازه استان گیلان است بسته بندی تولیدات کشاورزی براساس زمان انجام می شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: کشاورز دغدغه تولید دارد و باید مسئولین بعد از تولید را بر عهده بگیرند و به بازار مصرف  و فروش برسانند .

درویش امیری افزود: متاسفانه ما تاکنون نتوانستیم بسته بندی لازم برای صادرات محصولات کشاورزی را داشته باشیم و همچنین بحث حمل و نقل و جا به جایی محصولات کشاورزی مشکل داریم.

وی ابراز کرد:دراین خشکسالی مالی دولت ۱۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمگاران را پرداخت کرد که ما نتوانستیم ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی را تخصیص بدهیم.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه