PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپ هودیس پارس برنده جایزه برتر بسته بندی های دارویی خاورمیانه

نمایشگاه فارما پک خاورمیانه هر ساله منتخبین بسته بندی برای طراحی ساختار، گرافیک و کیفیت چاپ انتخاب و معرفی می نماید.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در سال 2019 شرکت چاپ و نشر هودیس پارس برای چاپ محصول دارویی سینال-اف در حوزه بسته بندی بعنوان رتبه اول این مسابقات شناخته شد.

اما چگونه این روند شکل گرفته و چگونه مجتمع هودیس پارس توانسته نام خود در خاورمیانه به رتبه اول بسته بندی جعبه های دارویی برساند؟ بر اساس توضیحات امیر هومن محمدی مدیرعامل جوان، خلاق و خوشفکر این مجموعه روند کاری طراحی یک بسته بندی در ابتدا طرح مشتریان وارد آتلیه طراحی شده و یا اینکه از همان پایه اولیه در آتلیه، طراحی می‌شود.

در این قسمت واحد بسته‌بندی، ایرادها و یا مزایای بسته‌بندی مورد نظر را بررسی کرده و به مشتری ارایه می‌دهد، پس از اصلاح بسته‌بندی اولیه و ارایه ماکت بسته‌بندی به مشتری، مراحل فنی چاپ و پس از چاپ را داریم که بنا بر درخواست مشتریان و یا با مشاوره تیم طراحی بسته انجام می‌شود.

مرحله نهایی این کار تولید خود بسته بندی است که با توجه به حضور تیمی کار آزموده و مجرب در این زمینه، سعی می‌شود محصول نهایی بدون عیب و نقص به دست مشتریان برسد. علاوه بر آن بعد از قسمت بسته‌بندی واحد کارتن‌سازی وجود دارد که اغلب بسته‌های تولید شده با بسته‌بندی‌های بزرگتر و یا در اصطلاح «کارتن مادر» تولید و وارد بازار می‌شوند.

با توجه به جهانی و همه‌گیر شدن این صنعت در دنیا، این مجموعه نیز بر آن بوده است که با این تغییرات هماهنگ شود. بر این اساس مجتمع چاپ هودیس پارس در سیستم مدیریتی تغییرات عمده‌ایی به وجود آورده‌ که می‌توان به استقرار سیستم مدیریتی Iso: 9001;2008 اشاره کرد .

شایان ذکر است آینده پژوهشی و هدف گذاری مفید و دقیق مدیر جوان هودیس پارس، بکارگیری آموزش کاربردی مدیران شایسته‌ در این مجموعه بوده که ماحصل آن اکنون کسب رتبه اول بسته بندی دارویی در یک رویداد بزرگ است و بی شک با تدابیر اندیشیده شده این مسیر موفقیت ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه