PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

خانواده فیلم bopp یک محصول مناسب برای بسته بندی

در صنعت چاپ همواره زمانزکه صحبت از بستر چاپی می شود کاغذ و مقوا به اذهان متبادر میگردد، اما بخش اصلی و صنعتی چاپ که همان چاپ بسته بندی است از فیلمهای مختلفی که از گرانول و فرآوردهای پیتروشیمی حاصل میشوند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این فیلم های دار خصوصیات منحصر بفردی در صنعت بسته بندی هستند، این فیلمها می توانند سفید، متالیک رنگی یا شفاف باشند؛قابلیت ساختشفاف آنها اجازه تولید بسته بندی و لیبل های ترنسپرینت و شفاف را برای نشان دادن محصول و محتوای داخل بسته را می دهد؛ این دست بسته بندیرا میتوان در مواد غذایی و دارویی و .. بکار گرفت،کیفیت در بسته بندی با استفاده از فیلمها بسیارقابل قبول است، در معرض رطوبت بالا بدون هیچ گونه خرابی و خسارت قرار می گیرند، این محصولات مقاومت استثنایی در برابر فرسودگی در قیاس با سایر لیبل های معمول دارند و مقاومت غیر معمولی مقابل حلال ها، اسید ها دارند.

جمهوری اسلامی ایران به دلیل داشتن زیر ساختها مناسب و منابع بزرگ نفت و گاز قدرت بلامنازعی در این بخش از تولید فیلمهای مختلف است و بایک برنامه ریزی صحیح و کاربردی می توان با ایجاد زیر شاخه ها صنعتی ارزش افزوده بسیار بالایی ایجاد خواهد شد، همچنین مشاغل بسیار زیادی در این مسیر ایجاد و به هبهرداری خواهد رسید.

علاوه بر همه این مسایل بازدارنگی قابل توجه از خام فروشی صورت میگیرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه