PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازیافت در دستورکار شرکتهای تولید کننده بسته بندی

تتراپک ، اعلام کرد در سال گذشته میلادی ۴۳ میلیارد بسته تولید شده این شرکت بازیافت شده است، و ۱۰۰% مقواهای مصرف شده در این شرکت از منابعی کنترل شده و دارای گواهینامه از انجمن حمایت از جنگلها(FSC) تامین شده است.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از سال ۲۰۱۱ تا کنون بیش از ۶٫۴ میلیارد درب پوش پلاستیکی پایه طبیعی(bio-based plastics) در این شرکت تولید شده است.همچنین این شرکت از توزیع ۹٫۱ میلیارد بسته بندی تتراپک حاوی شیر و نوشیدنی میان ۷۰ میلیون کودک در ۵۶ کشور دنیا از طریق برنامه توزیع غذا در مدارس خبر داد. کشور سریلانکا گزارش میدهد به واسطه اجرای این برنامه نوآورانه در آمد کشاورزان محلی به طور میانگین ۱۹۰% افزایش یافته است.
برند تتراپک بایک برنامه توسعه ایی کسب و کار علاوه بر فعالیتهای انسان دوستانه توجه ویژه ایی به بازیافت دارد. این شرکت چند ملیتی بسته بندی سوئدی الاصل است و در سال ۱۹۵۱ توسط روبن راوزینگ در شهر لوند سوئد بنیانگذاری شد. اولین محصول تتراپک پاکتی کاغذی برای نگهداری و حمل شیر بود.کل این گروه دارای بیش از ۳۰ هزار کارمند است. فعالیت‌های این شرکت بر سیستم‌های فرآوری، بسته‌بندی و توزیع غذا برای محصولات لبنی و دامی تمرکز دارد. هر سه این شرکت‌های تابعه در حوزه کسب و کار خود، در بازار پیشتازند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه