PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونق بازار بسته بندی کریگیت

استفاده از کارتن ها در جهان، بسته بندی بسیار رایج شده است. بسته بندی های کریگیت از محتوای سنگین یا شکننده در برابر آسیب محافظت می کند. بعلاوه این بسته بندی سبک و تمیز است و تعداد کامیون های حمل و نقل را کاهش می دهد و هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توسعه فرایند چاپ فلکسو با گرافیک بهتر تأثیرگذاری موثرتری در فرآیندهای تجاری ایجاد می کند که باعث آگاهی از نام تجاری در سراسر جهان می شود و مهمتر اینکه این بسته بندی ها قابل بازیافت و دوستدار محیط ریست است. در طول ظهور بیماری همه گیر Covid-19 ، بسته بندی کریگیت با وجود موانع قوی ایجاد شده در صنعت بسته بندی ، زنجیره تأمین خود را ادامه داده است.

تعداد گسترده ای از برنامه های کاربردی توسط این از بسته بندی، خبر از رشد جهانی آن را  به همرا دارد. علاوه بر این رشد صنعت بسته بندی ، ظهور تقاضای مواد بسته بندی سبک وزن ، همچنین می تواند منجر به رشد بازار جهانی آن در آینده شود. از سوی دیگر ، وضعیت نامشخص بیماری همه گیر Covid-19 و توقف موقت تولیدات احتمالاً رشد بازار جهانی بسته بندی کریگیت را در دوره پیش بینی مهار می کند. با این حال ، اتحاد استراتژیک میان بازیگران اصلی ، پیشرفت فن آوری ، افزایش فروش بسته بندی کریگیت توسط خرده فروشان آنلاین ، فرصتی برای رشد بازار فراهم می کند.

از نظر کاربرد ، بازار جهانی این بخش از بسته بندی اینگونه دسته بندی می شود:غذاها و نوشیدنی ها؛ محصولات شخصی و خانگی؛ کالاهای برقی و الکترونیکی؛ مواد شیمیایی؛ ظروف شیشه ای و سرامیک؛ محصولات کاغذی؛ دخانیات، منسوجات، محصولات چوبی و چوبی، سایر

بسته بندی کریگیت روندهای نوظهوری است که تقاضای بازار را در سالهای آینده شکل می دهد ،تجزیه و تحلیل رقابتی در هر یک از بخشهای جغرافیایی ، بینشی در مورد سهم بازار بازیگران جهانی ارائه می دهد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه