PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ePac شعبه دوم را در آسیا و اقیانوسیه افتتاح می کند

شرکت ePac تولید کننده بسته بندی های انعطاف پذیر، یکی از رهبران در تولید دیجیتال این نوع از بسته است که سئول پایتخت کره جنوبی را به عنوان دومین مرکز خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه انتهای نموده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت وابسته ePac Holdings Asia ، نهاد مدیریت کننده و گسترش آینده در منطقه خواهد بود.
این مرکز در نود کیلومتر سئول و در شهرک صنعتی Jayumuyeok-gil احداث و راه اندازی شده است.
کیم مین چول مدیر عامل این شرکت در کره اظهار داشت: ما از ورود به این بازار هیجان زده ایم. بسته بندی های انعطاف پذیر 'ePac بازی را تغییر می دهد برای برندهایی که قبلاً گزینه های محدودی برای تهیه بسته بندی خود داشتند. مشتریان ما دیگر محدود به وارد کردن بسته بندی خود ، خرید خیلی بیشتر از نیاز خود یا استفاده از لیبل روی کیسه های خالی نخواهند بود. تمرکز ما کمک به رشد برندهای کوچک با بسته بندی عالی است و محصولات مشتریان ما در قفسه های خرده فروشی برجسته شده و تصویری چشمگیر در سایت های تجارت الکترونیکی به نمایش می گذارند.

جک نات ، مدیرعامل ePac ، افزود: 'کره جنوبی از نظر فنی یک کشور پیشرفته است و برندهای محلی از پلت فرم تولید بسته بندی انعطاف پذیر کاملا دیجیتالی ما بهره مند می شوند. علاوه بر این ، نرخ اسکن کد QR در بالاترین سطح در جهان است ، بنابراین راه حل بسته بندی هوشمند ما ، ePacConnect ، راه حل های جدیدی را برای تعامل با مصرف کنندگان ، محافظت از نام تجاری آنها و کسب بینش جدید در بازار ارائه می دهد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه