PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اولین تامین کننده فیلم پلیمری بسته بندی در فلسطین

شرکت های فلسطینی اعتقاد زیادی به واردات فیلم های پلیمری بسته بندی دارند و تا چندی پیش نیز این روند با تمام سختی و فراز و نشیب ها صورت می گرفت.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یک شرکت سخت در تلاش است تا به شرکت های بسته بندی مواد غذایی کمک کند تا فیلم پلیمری مورد نیاز خود را به صورت محلی تهیه کنند. شرکت الجراشی متخصص در تهیه مواد بسته بندی و بزرگترین و تنها تامین کننده فیلم های پلیمری بسته بندی در فلسطین است.

 ولید الجراشی مدیر شرکت الجراشی است؛ وی می گوید که این شرکت فعالیت خود را از سال 1993میلادی به عنوان یک شرکت چاپ تجاری آغاز کرد. با این حال ، در سال 2014 به دلیل پویایی و تقاضای بازار تصمیم به تغییر مسیر و تمرکز بر صنعت بسته بندی گرفت.
 
الجراشی افزود: بازار فلسطین با کمبود مواد و ملزومات بسته بندی روبرو بود ، در حالی که در همان زمان اکثر شرکت ها در حال وارد کردن مواد و ملزومات مورد نیاز بسته بندی از اسرائیل ، کشورهای عربی ، ترکیه و اروپا بودند. وی همچنین اظهار داشت که کیفیت محصولات الجراشی بالاست و با محصولات اروپایی رقابت می کند. هم اکنون این شرکت سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.
 
ولید الجراشی خاطرنشان کرد که شرکت متبوعش بیشتر نیازهای کارخانه های مواد غذایی با استاندارد کیفیت را برآورده می کند. وی می گوید صادرات نیز ممکن و در دسترس است ، اما مواردی مانند هزینه حمل و نقل مانع تلاش شرکت برای صادرات محصولات می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه