PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور BOBST در نمایشگاه جهانی دخانیات

متخصصان دخانیات که می خواهند انواع محصولات دخانی را آزمایش و امتحان کننددر تاریخ ۲۶ و ۲۷ اکتبر ، به مرکز تجارت جهانی دبی می روند تا از نمایشگاه دخانیات خاورمیانه دیدن کنند.
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رویداد تنباکو پس از دو سال برگزار می شود ، این بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مربوط به دخانیات در جهان است که هزاران متخصص در آن حضور دارند.

محصولات دخانیات بیش از 150 تولیدکننده از سراسر جهان دارای برترین برندهای تنباکو ، سیگارهستند.این رویداد همچنین تعدادی از محصولات مرتبط از جمله ماشین آلات پردازش و بسته بندی ، مواد بسته بندی ، محلول های چاپ ، چسب ها ، تجهیزات طعم دهنده ، بازرسی و آزمایش و ماشین آلات کشاورزی و غیره را به نمایش می گذارد.

شرکت BOBST به همراه شرکای ACTEGA و IST Metz GmbH راه حل های بسته بندی و لیبلینگ خود را برای صنعت دخانیات به عنوان "نوآوری پیشرو" به نمایش می گذارند.
بسته بندی دخانیات به مشخصات منحصر به فردی نیاز دارد و BOBST برخی از بهترین انتخاب ها را برای انعطاف پذیری و تولید حجم بالا ارائه می دهد.
صاحبان برندها و طراحان بسته بندی در صنعت دخانیات که همواره خواهان افزایش بهره وری ، ایجاد برندی مشخص برای محصولات خود و محافظت از آنها در برابر تقلب با مواد هولوگرافیک بوده اند ، به راه حل های اصلی ارائه شده توسط شرکت سوئیسی وابسته بوده اند.

مکان: سالن های Za'abel 4-6 ، مرکز تجارت جهانی دبی.تاریخ و ساعت: 26 اکتبر: 10 صبح تا 8 شب ؛ 27 اکتبر: 10 صبح تا 4 بعد از ظهر. ورود رایگان است ، اما باید از قبل برای نشان ورود خود ثبت نام کنید

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه