PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افتتاح مرکز نوآوری صنعت بسته بندی در دبی

شرکت SIG Combibloc Group AG مستقر در سوئیس، ارائه‌دهنده پیشرو سیستم‌ها و راه‌حل‌های بسته‌بندی آسپتیک، اولین مرکز نوآوری در نوع خود را در منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) در دبی Silicon Oasis (DSO) افتتاح کرد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این مرکز به طور رسمی در مقر منطقه ای SIG در DSO - پارک فناوری یکپارچه منطقه آزاد دبی - با همکاری دبی Silicon Oasis Authority (DSOA) و SPX FLOW در آستانه Gulfood Manufacturing 2021 افتتاح شد.

هاب جدید فرصت های بی نظیری را برای توسعه بخش غذا و نوشیدنی از طریق فناوری های نوین ارائه شده توسط این مرکز فراهم می کند. این مرکز همچنین شامل SIGCUBTOR، برنامه شتاب دهنده SIG برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک است که فقط به جرقه‌ای نیاز دارند تا نوآوری جدید در غذا و نوشیدنی را روشن کند.

فرآیند چهار مرحله‌ای مرکز جدید، از توسعه مفهومی تا طراحی، از جمله توسعه دستور پخت و بسته‌بندی، تا تولید آزمایشی و تجاری، پشتیبانی کاملی را از مشتریان فعلی و کسب‌وکارهای جدید فراهم می‌کند تا توسعه محصول و سیستم‌های بسته‌بندی جدید را در تسهیلات مدرن تسریع بخشد.

ساموئل سیگریست، مدیر عامل SIG، طی سخنانی در مراسم افتتاحیه، گفت: راه اندازی مرکز جدید امروز نقطه عطف جدیدی برای SIG و صنعت غذا و نوشیدنی در منطقه است. همانطور که بیستمین سالگرد خود را در منطقه خاورمیانه و آفریقا جشن می گیریم، مشتاقانه منتظر هستیم تا دوره بعدی رشد و نوآوری را در فضای غذا و نوشیدنی در منطقه و فراتر از آن رهبری کنیم. با مشتریان و شرکای خود، با ارائه فناوری‌های پیشرفته و پایدار و معرفی نوآوری‌های در سطح جهانی، به تمرکز بر توسعه این بخش ادامه خواهیم داد.»

این پروژه در راستای چشم انداز امارات متحده عربی برای مرحله بعدی رشد است: "پروژه های دهه 50". رهبری ما نوآوری و تعالی دیجیتال، فنی و علمی را در قلب این چشم انداز قرار داده است تا کشور به پایتخت آینده تبدیل شود.

دكتر المتروشي، معاون مديرعامل DSOA افزود: افتتاح مركز SIG، مرزهاي توسعه و اقتصادي جديد، حمايت از استعدادها، شركت ها و سرمايه گذاري ها را در اين بخش ها مشخص خواهد كرد.

عبدالغنی الادیب، رئیس و مدیر کل SIG - خاورمیانه و آفریقا، گفت: «جای تعجب نیست که دبی سیلیکون واحه، که مرکزی برای نوآوری و بخش‌های مبتنی بر فناوری مدرن است، اولین مرکز تحقیق و توسعه ما در جهان است. منطقه خاورمیانه و آفریقا. مرکز نوآوری ما که با پشتیبانی SPX FLOW توسعه یافته است، فرصت های بی شماری را برای شرکت های موجود و استارت آپ ها به طور یکسان باز خواهد کرد.

مرکز نوآوری SIG برای کمک به شرکت‌های مواد غذایی و نوشیدنی در منطقه و حمایت از کارآفرینان جدیدی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار در گروه غذا و نوشیدنی هستند، طراحی شده است. فناوری پیشرفته اکستروژن، سیستم نوآورانه اندازه‌گیری کیفیت، تجهیزات آزمایش پیشرفته و قابلیت‌های فناوری دیجیتال آینده، توسعه سریع‌تر محصولات و مواد بسته‌بندی جدید را امکان‌پذیر می‌سازد که تقاضای رو به رشد مصرف‌کننده برای پایداری را برآورده می‌کند. SIGCUBTOR به شرکت‌های جدید و نوظهور در بخش غذا و نوشیدنی فرصتی بی‌نظیر برای توسعه دستور پخت کامل، با تکیه بر شبکه جهانی تامین‌کنندگان مواد اولیه SIG، تولید دستور‌ها در کارخانه DSO شرکت، و عرضه محصولات در بازار بدون نیاز به هزینه ارائه می‌دهد. هزینه های بالا در راه اندازی یک مرکز تولید یکپارچه را کاملا بر طرف میکند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه