PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

شرکت PCMC مرکز نوآوری بسته بندی افتتاح کرد

شرکت (PCMC) بخشی از Barry-Wehmiller، یک مرکز نوآوری بسته بندی جدید را افتتاح کرده است که به عنوان منبعی برای آموزش، نمایش ها، آزمایش های صنعتی، و فرصت های تحقیق و توسعه عمل می کند.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این مرکز پیشرفته که در دفتر مرکزی PCMC در گرین بی قرار دارد، دارای جدیدترین تجهیزات برای نصب پلیت، تمیز کردن لیزر رول آنیلوکس، و چاپ مرکزی و فلکسوگرافی است.

آقای Rodney Pennings مدیر فروش PCMC برای چاپ، پوشش و لمینت گفت: ما در حال راه‌اندازی این مرکز تجربه منحصر به فرد با قالب مرکزی فلکسوگرافی و قابلیت چاپ درون خطی هستیم و به زودی تجهیزات چاپ دیجیتال، لمینیت، و تجهیزات تبدیل ساک و کیسه را اضافه خواهیم کرد. ما از شرکای صنعتی خود برای کمک به تجهیزات، دانش و تجربه خود بسیار سپاسگزاریم، بنابراین می‌توانیم آخرین نوآوری‌ها را در زمینه چاپ فلکسوگرافی و تبدیل آن اشتراک بگذاریم.

شرکای فعلی PCMC در این مرکز شامل 3M، All Printing Resources، AV Flexologic، Clean Planet، Fox Valley Flexo Services، Harper Corporation of America، Interflex Laser Engravers، INX International Ink، Miraclon، Rossini، Sandon Global، tesa، Wikoff Color Corporation و XSYS، علاوه بر هادسون شارپ، که بخشی از PCMC است. 

در آینده، PCMC با همکاری با شرکت‌های نوآور دیگری که به صنعت چاپ فلکسوگرافی خدمات می‌دهند، به دنبال گسترش قابلیت‌های مرکز خواهد بود.

آقای Stan Blakney، رئیس BW Converting Solutions Group گفت: PCMC همیشه بر روی ارائه ماشین آلات با کیفیت بالا و نوآورانه، همراه با برتری در پشتیبانی مشتری متمرکز بوده است. ارائه یک مرکز پیشرفته که در آن مشتریان ما می توانند آموزش عملی ببینند و درباره آخرین فناوری هایی که PCMC و شرکای ما ارائه می دهند بیشتر بیاموزند، خوشحال کننده است.

به عنوان بخشی از محورهای آموزشی این مرکز، سمینار آموزشی سه روزه فلکسوگرافی از 21 تا 23 ژوئن برگزار می شود که انتظار می رود رویدادهای تکمیلی اعلام شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه