PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارزش افزوده قابل توجه محصولات تولیدی با بسته بندی مناسب در بازارهای فروش

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین هدفی که در بسته بندی محصولات غذایی مدنظر است، افزایش طول عمرنگهداری محصول بوده و جذاب نمودن ظاهر بسته و بازار پسند کردن آن نیزاهمیت زیادی دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین هدفی که در بسته بندی محصولات غذایی مدنظر است، افزایش طول عمرنگهداری محصول بوده و جذاب نمودن ظاهر بسته و بازار پسند کردن آن نیزاهمیت زیادی دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مسعود محمدیان در دیدار با مدیر عامل اتحادیه صنف خشکبار کشور گفت: در حقيقت بسته نقش فروشنده محتواي خود را ايفا و بدين منظور، بايد بتواند ماهيت محتواي خود و روش استفاده از آن را تشريح كند و بر اساس بررسی های انجام یافته، ارائه محصول در بسته بندی مناسب و براساس علایق و سلایق مصرف کننده می تواند ارزش افزوده محصول تولیدی را تا هشت برابرارتقا و درآمد قابل توجهی را نصیب تولید کنندگان نماید.

وی افزود: برند دارایی نامشهود یک محصول یا یک خدمت است که شامل زیر بخش های زیادی از جمله نام، اصطلاح، علائم، نماد، آرم، طرح، سابقه ذهنی مشتریان و مصرف کنندگان، ماندگاری دربازار، اصالت و داشتن اعتماد و اعتبار ماندگار نزد مشتریان است.

وی ادامه داد: محصولی می تواند از ارزش اعتباری و اجتماعی بالا برخوردار باشد که با رعایت اصول متنوعی که منجر به رضایت مستمر مشتریان می شود، اعتماد بازار مصرف را به خود جلب کرده باشد. کیفیت و ثبات کیفی، قیمت مناسب و نوسان پایین آن، عدم نگرش سودآوری صرف مالکین در عرضه عمومی محصول و به طور کلی توانمندی و صداقت حرفه ای دست اندرکاران بخش تولید، می تواند محصولی را به یک  برند تبدیل نماید

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه