PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی خط سوم چوب و کاغذ مازندران ضروری است

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: نياز به راه اندازي خط سوم توليد در شركت صنايع چوب وكاغذ مازندران از الزامات بقاي اين شركت است.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: نياز به راه اندازي خط سوم توليد در شركت صنايع چوب وكاغذ مازندران از الزامات بقاي اين شركت است.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، ابوالفضل روغنی در جلسه بررسی نیازهای کارخانه چوب و کاغذ افزود: توجه و تمرکز بر روی نیروهای متخصص از اهداف اصلی شرکت طی سالهای گذشته بوده وبا ایجاد نظام پیشنهادات و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان زبده ، این شرکت و مدیریت همواره سعی کرده که در شرایط آنلاین قرار بگیرد.


 
روغنی به مشکلاتي كه اين كارخانه بدليل وجود تحريم ها با آن دست به گريبان است اشاره كرد و افزود: علیرغم این ما توانستیم بربسیاری از مشکلات فائق آئیم و امروز راههای توسعه پایدار را در این شرکت بزرگ هموار سازيم.


 
مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای ضروری این شرکت راه اندازی خط سوم است بیان داشت: با توجه به نیاز کشور به كاغذ ، راه اندازی خط جديد از الزامات بقای این شرکت محسوب شده و نقش ملي و محوري را براي بي نيازي به توليدات خارجي و تامين بخشي از نياز مصرفي كاغذ كشور با توليد 150 هزار تن كاغذ در سال نويد مي دهد.


 
وی اظهار داشت: در راستاي طرح هاي توسعه اي اين شركت نيز پروژه توليد خميراز كارتن هاي باطله OCC در دستور كار قرار گرفته و قرارداد اوليه آن براي اجرا در دست اقدام وحداكثر در 18 ماه آينده شاهد افتتاح آن خواهيم بود.


 
وی عنوان کرد: اين طرح كه يك پروژه زيست محيطي محسوب شده با بازيافت مواد باطله سلولزي در جهت استفاده بهينه از منابع ملي گام برمي دارد و سهم بسزايي در كاهش هزينه هاي تمام شده محصولات و كاهش مصرف چوب تا 120 هزار تن در سال را به دنبال دارد.


 
صنایع چوب و کاغذ مازندران صنعتی اشتغالزاست


 
در ادامه این دیدار محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود گفت:صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یک صنعت اشتغالزا و پایدار مطرح بوده و طی سالهای اخير به دلیل مدیریت صحیح علیرغم همه مشکلات به بالاترین ظرفیت تولید خود در سنوات گذشته دست يافته است.


 
وی افزود: امروز و در شرایط کنونی بیشترین رضایتمندی در بین کارگران و پرسنل این شرکت بوجود آمده و این میسر نشده مگر با همدلی و هم افزایی در بین پرسنل پرتلاش و مديريت توانمند و ساعي آن.


 
کمبود مواد اولیه نیاز چوب و کاغذ مازندران

 


نماینده مردم ساری و میاندرود افزود: در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی این شرکت کمبود مواد اوليه و مشکلات نقدینگی است و با توجه به تعرفه بالای واردات مواد اولیه بخصوص مقررات سخت واردات چوب، نياز است تا در راه اندازي كارخانه occ  كه مواد اوليه را از كاغذهاي باطله تامين مي كند اهتمام ويژه اي توسط كليه مسئولان صورت گيرد.


 
دامادي درخواست توجه بيشتر رابه تخصيص اعتبارات لازم براي كيفي سازي شهركهاي صنعتي وتوسعه آنها، تكميل و بهره برداري واحدهاي صنعتي نيمه تمام و فعال سازي آنها به منظور صيانت ازتوليد واشتغال را خواستار شد.


 
وی عنوان کرد: ايجاد رديف بودجه براي حمايت از صنايع كوچك ، تقويت صندوق ضمانت سرمايه گذاري براي اين بخش و نهايتآ آمايش سرزميني اين حوزه بصورت ملي ضروري و با اهميت است.


 
دامادی افزود: توسعه صنعتي كشور و افزايش سهم اين بخش در اشتغال كشور واستان سبب توليد ثروت و سرمايه براي كشور مي شود و در بلند مدت ميتواند بسياري از مشكلات اقتصادي و اجتماعي كشور را در بخش هاي مختلف حل کند.
 


نماينده مردم ساري تصريح كرد بايد دغدغه صنعت گران و فعالان اقتصادي كشور در جهت رفع موانع توليد باشد چرا كه اين موضوع در سال حماسه سياسي و اقتصادي امري مهم تلقي مي شود.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه