PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

درخواست تسهیلات 50میلیون دلاری کارخانه کاغذ مازندران

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای قول مساعد وزیر برای استفاده کارخانه کاغذ مازندران از فاینانس و صندوق توسعه ملی میزان را نزدیک به 50 میلیون دلار عنوان کرد.

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای قول مساعد وزیر برای استفاده کارخانه کاغذ مازندران از فاینانس و صندوق توسعه ملی میزان را نزدیک به 50 میلیون دلار عنوان کرد.


ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران درباره قول مساعد وزیر برای استفاده کارخانه کاغذ مازندران از فاینانس و صندوق توسعه ملی اظهار داشت: این قول مساعد از سوی وزیر صنعت معدن تجارت داده شده است، اما یکسری ضوابط عملیاتی اجرایی در این مسیر وجود دارد که در تلاش برای ارائه این تسهیلات هستند.



مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با تاکید بر اینکه عملیاتی نشده اما در پی حل هستند، بیان کرد: فکر نمی‌کنم تا پایان سال محقق شود، چون باید مراحل آن از معرفی و اخذ وام طی شود.


روغنی در پاسخ به اینکه میزان این مساعدت مشخص است، بیان کرد: ما تقریبا نزدیک به 50 میلیون دلار درخواست داشته‌ایم که ارائه خواهد شد.



بر اساس این گزارش، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین کارخانه کاغذ خاورمیانه با ظرفیت 175 هزار تن در سال دارای منابع انسانی باتجربه است که در ابتدای سال 90 با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهاد اقتصادی با حمایت سهام داران، مسئولین کشوری و استان و با تکیه بر پرسنل توانمند، سخت کوش و متعهد علی رغم مواجه بودن با مشکلات و موانع جدی تلاش کرده است تا با اتخاذ تمهیداتی اثربخش و رفع موانع موجود و دور زدن تحریم‌ها مقتدرانه در عرصه صنعت کشور ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب به انجام برساند که به موفقیت‌ها و رکودهای جدیدی در عرصه تولید و فروش دست یافته است.



همچنین مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران چندی پیش لوح سپاس و تندیس واحد تولیدی نمونه کشور را از معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه