PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کاغذ در سراشیبی بازار در رکود

قیمت کاغذ همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و گویی رکود بازار باعث شده‌است که این کالا هر هفته با کاهش قیمت همراه باشد.

قیمت کاغذ همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و گویی رکود بازار باعث شده‌است که این کالا هر هفته با کاهش قیمت همراه باشد.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، یکی از فعالان بازار کاغذ اظهار کرد: ثبات قیمت ارز و کاهش تقاضا در بازار کاغذ این روزها بازار را دچار حرکتی نزولی کرده است. بر این اساس، هر بند کاغذ تحریر 70 گرمی 100 در 70 با قیمت میان 79 تا 81 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود که این نشان از کاهش سه هزار تومانی این کالا نسبت به هفته گذشته دارد.


به گفته امیر همایون، کاغذ فروش خیابان ظهیرالاسلام این کاهش قیمت تنها مختص کاغذ تحریر نیست و گلاسه و مقوای پشت توسی را نیز دربرگرفته که هر کدام نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت یکصد تومانی مواجه بوده‌است.


 
پیش‌بینی‌ این کاغذفروش تهرانی آن است که از اوایل دیماه و با نزدیک شدن به پایان سال، تقاضا برای خرید کاغذ افزایش می‌یابد. همچنین بنا به گفته وی با پایان دهه نخست محرم بازار کاغذ با کمی تغییر همراه شده‌است.



براساس اعلام بازار کاغذ و مقوای تهران، هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی، ۱۰۰ در ۷۰ ، با قیمتی حدود ۸۰ هزار تومان، هر کیلوگرم کاغذ گلاسه ۲۵۰ گرمی ۱۰۰ در ۷۰ ، چهار هزار و 100 تومان و هر کیلوگرم مقوای پشت توسی به قیمت سه‌ هزار و 170 تومان به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه