PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دادگاه در انتظار افرادی كه بازار كاغذ را متشنج کردند

رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران با تكذیب خبر دو برابر شدن تعرفه واردات كاغذ گفت: افرادی با پخش شایعات قصد برهم زدن آرامش بازار كاغذ را دارند چراكه این آرامش به نفع آن‌ها نیست.

رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران با تكذیب خبر دو برابر شدن تعرفه واردات كاغذ گفت: افرادی با پخش شایعات قصد برهم زدن آرامش بازار كاغذ را دارند چراكه این آرامش به نفع آن‌ها نیست.

 


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در دفاع از صنف خود با کسی شوخی ندارم؛ از آن‌ها كه نظم بازار را برهم بزنند شكایت می‌کنم و متخلفان را به دادگاه خواهم کشید.

 

 در ساعات پایانی روز گذشته خبری مبنی بر دو برابر شدن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر در فضای رسانه‌ای و شبكه‌های اجتماعی دهان به دهان چرخید و مسوولان صنف‌های مرتبط با كاغذ را نگران كرد.



منصور حاجی‌آخوندیان که تازه از بیمارستان مرخص شده اظهار كرد‌: متاسفانه طی روز‌های گذشته خبرهایی مبنی بر دو برابر شدن تعرفه واردات كاغذ چاپ و تحریر در رسانه‌ها منتشر شد كه به‌عنوان رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران، این خبر را تكذیب می‌كنم.

 

افرادی كه نسبت به صحبت‌های من شك دارند می‌توانند این مساله را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری كنند و به كذب بودن این مساله پی ببرند.


رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران با اشاره به پیگیری این شایعه گفت: بازار كاغذ در ثبات به سر می‌برد و این ثبات، منفعت برخی افراد را به خطر انداخته است. هدف این افراد این است كه با پخش شایعات بازار آرام كاغذ را متشنج و آرامش اهالی مرتبط با كاغذ را برهم بزند تا با گران شدن كاغذ به سود برسند.



وی ادامه داد: من این موضوع را پیگیری و از عوامل شایعه شكایت خواهم كرد و آن‌ها را به دادگاه خواهم ‌کشید چراكه این افراد پیش از این نیز با اعلام خبر افزایش قیمت كاغذ تحریر به 120 هزار تومان قصد برهم زدن آرامش بازار را داشتند كه با تدبیر مسوولان به هدف خود نرسیدند.



حاجی‌آخوندیان در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار كرد: مردم باید به این مساله توجه داشته باشند كه افرادی با استفاده از امكاناتی نظیر پایگاه‌های اینترنتی در فكر برهم زدن آرامش بازار كاغذ هستند، در حالی که خبرهایی دارای ارزش است كه از سوی مسوولان اتحادیه یا مسوولان دولتی مطرح شود.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه