PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ثبات بازار کاغذ و مقوا در هفته گذشته

بررسی بازار كاغذ و مقوای تهران در هفت روز گذشته نشان می‌دهد كه بازار اقلام مصرفی چاپ در هفته گذشته بدون تغییر به كار خود ادامه داده است.

شهاب دارابیان -بررسی بازار كاغذ و مقوای تهران در هفت روز گذشته نشان می‌دهد كه بازار اقلام مصرفی چاپ در هفته گذشته بدون تغییر به كار خود ادامه داده است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بازار كاغذ در هفت روز گذشته مانند هفته پیش روند ثابتی را طی كرد و براساس گفته فروشندگان بازار کاغذ و مقوای تهران، خرید و فروش با همان وضعیت قبل به كار خود ادامه می‌دهد.

 

براساس اعلام بازار كاغذ و مقوای تهران هر بند كاغذ تحریر 70 گرمی 100 در 70 با قیمتی حدود 77 هزار تومان در بازار كاغذ تهران به فروش رسید، البته بسته به نوع كشور سازنده، این قیمت بین 73 تا 79 هزار تومان در نوسان است. طبق گفته كاغذفروشان، كاغذ تحریر در هفته گذشته تغییری اندكی داشته و با همان روند گذشته به كار خود ادامه می‌دهد.

 

همچنین در این بازار، كاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی به ترتیب به قیمت سه هزار و 300 تومان و دو هزار 600 تومان به فروش رسیدند، قیمت‌های مشخص شده نشان می‌دهد كه تغییرات در این بخش، غیرمحسوس بوده است.

 

شركت تعاونی لیتوگرافان تهران قیمت زینک CTP دو ورقی و چهار ورقی را به ترتیب شش هزار تومان و 13 هزار تومان و زینك سنتی دو ورقی و چهار ورقی را به ترتیب به قیمت چهار هزار و 800 تومان و هشت هزار و 800 تومان اعلام کرد.

 

همچنین در بازار آزاد زینک CTP دو ورقی و چهار ورقی به ترتیب هشت هزار و 100 تومان و 16 هزار تومان و زینک سنتی دو ورقی و چهار ورقی به ترتیب به قیمت پنج هزار و 400 تومان و 12 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه