PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برای روزهای پایانی سال کاغذ موجود است

منصور حاجی‌آخوندیان، رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران گفت: كاغذ به مقدار كافی در بازار موجود است و هیچ نگرانی برای تقاضای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

شهاب دارابیان - منصور حاجی‌آخوندیان، رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران گفت: كاغذ به مقدار كافی در بازار موجود است و هیچ نگرانی برای تقاضای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، منصور حاجی‌آخوندیان اظهار كرد‌: اكنون بازار كاغذ مسیر عادی خود را طی می‌كند و مشكلی وجود ندارد، در چند روز گذشته قیمت كاغذ گلاسه مقداری افزایش یافته است كه با توجه به كاهش چند ماهه قیمت آن و تقاضای شب عید طبیعی به نظر می‌رسد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با ثبات قیمت ارز ، كاغذ به مقدار كافی در بازار موجود است و هیچ نگرانی برای تقاضای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

 

رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران با اشاره به عوامل تاثیرگذار در قیمت كاغذ گفت: عوامل زیادی در تغییر قیمت كاغذ نقش دارند كه نوسانات اقتصادی و عدم ثبات قیمت ارز از مهم‌ترین آن‌‌ها محسوب می‌شود.

 

حاجی آخوندیان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره بازار شب عید گفت: امسال بازار فروش كاغذ با سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و پویایی و نشاط سال‌های گذشته دیده نمی‌شود، البته این موضوع تنها مربوط به كاغذ نمی‌شود و در سایر حوزه‌ها نیز به همین صورت است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه