PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

قیمت پایه برای کاغذ چه زمانی تعیین خواهد شد؟

مدیر کاغذفروشی نگارستان سپاهان در استان اصفهان از مسوولان خواست تا برای کاغذ قیمتی پایه تعیین کنند تا خریداران، بهای کاغذ مورد نظر خود را محاسبه و اقدام به خرید آن کنند.

مدیر کاغذفروشی نگارستان سپاهان در استان اصفهان از مسوولان خواست تا برای کاغذ قیمتی پایه تعیین کنند تا خریداران، بهای کاغذ مورد نظر خود را محاسبه و اقدام به خرید آن کنند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بصیر رادپور اظهار کرد: مسوولان اگر بهای پایه‌ای کاغذ را بر اساس دلار یا ریال تعیین کنند، دیگر کاغذ چند نرخی و کاغذ با قیمت خرید قدیم و جدید در بازار نخواهیم داشت.



وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به نزدیک شدن به ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تکاپوی ناشران و چاپخانه‌داران برای تولید کتاب، آیا بازار کاغذ به تکاپو افتاده است؟» گفت: بازار خرید کاغذ بسیار کم تغییر کرده است. البته با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1392،‌ بسیاری از چاپخانه‌داران برای تولید سررسید سال جدید و دفتر تلفن تقاضای خرید کاغذ دارند.



مدیر کاغذفروشی نگارستان سپاهان ادامه داد: این تقاضاها نیز کوتاه مدت‌‌اند و همواره تنها در دو ماه آخر سال شکل می‌گیرند و به نوعی برای بازار کاغذ، کاذب به شمار می‌آیند.



وی درباره بازار کاغذ در شرایط کنونی عنوان کرد: بازار کاغذ در این روزها بسیار راکد است به طوری که در پنج ـ شش سال اخیر بی‌سابقه بوده است. امیدوارم شرایط این بازار بهتر شود.



رادپور درباره اتحادیه کاغذفروشان شهر اصفهان گفت: اصفهان از داشتن اتحادیه چاپخانه‌داران بهره می‌برد. در این اتحادیه فعالان حوزه‌های دفاتر فنی، ‌لوازم‌التحریر، کاغذ و مقوافروشان و چاپخانه‌داران عضویت دارند.



وی افزود: اقدامات این اتحادیه بیشتر به موضوع عضویت اعضای جدید، حق عضویت و تاسیس محل کار اعضا توجه دارد و تاکنون برای ما اقدام ویژه‌ای در حوزه ثبات قیمت‌ها، اقدامات رفاهی یا فرصت خرید مناسب مواد اولیه را فراهم نکرده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه