PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آخرين روزهای سال هم بازار كاغذ را از خواب زمستانی بيدار نكرد

بازار كاغذ و مقوای تهران در آخرین روزهای سال 92 روند آرامی را سپری می‌كند و خرید و فروش با احتیاط انجام می‌شود. براساس اعلام بازار كاغذ و مقوای تهران، كاغذ تحریر این هفته نیز مانند دو هفته گذشته با قیمت 75 هزار تومان به فروش رسید

شهاب دارابیان - بازار كاغذ و مقوای تهران در آخرین روزهای سال 92 روند آرامی را سپری می‌كند و خرید و فروش با احتیاط انجام می‌شود. براساس اعلام بازار كاغذ و مقوای تهران، كاغذ تحریر این هفته نیز مانند دو هفته گذشته با قیمت 75 هزار تومان به فروش رسید.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بازار كاغذ در هفت روز گذشته مانند هفته پیش روزهای آرامی را سپری كرد، براساس گفته فروشندگان بازار کاغذ و مقوای تهران، قیمت كاغذ در روزهای گذشته تغییری نداشته و خرید و فروش با احتیاط زیادی انجام می‌شود.



امیر همایون كه از كاغذفروشان باتجربه بازار ظهیرالاسلام است در توصیف شرایط بازار گفت: خرید و فروش با احتیاط زیادی انجام می‌شود و بازار رنگ و بوی شب‌های عید سال‌های گذشته را ندارد.


براساس اعلام بازار كاغذ و مقوای تهران هر بند كاغذ تحریر 70 گرمی 100 در 70 با قیمتی حدود 75 هزار تومان در بازار كاغذ تهران به فروش رسید، البته بسته به نوع كشور سازنده، این قیمت بین 72 تا 78 هزار تومان در نوسان است.


همچنین در این بازار، كاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی به ترتیب به قیمت سه هزار و 700 تومان و دو هزار 850 تومان به فروش رسیدند.


شركت تعاونی لیتوگرافان تهران قیمت زینک CTP دو ورقی و چهار ورقی را به ترتیب شش هزار تومان و 13 هزار تومان و زینك سنتی دو ورقی و چهار ورقی را به ترتیب به قیمت چهار هزار و 800 تومان و هشت هزار و 800 تومان اعلام کرد.


بر این اساس، در بازار آزاد زینک CTP دو ورقی و چهار ورقی به ترتیب هفت هزار و 900 تومان و 15 هزار و 800 تومان و زینک سنتی دو ورقی و چهار ورقی به ترتیب به قیمت پنج هزار و 200 تومان و 11 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه