PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استفاده آموزش و پرورش از کاغذ تولید داخل

حسيني با اشاره به اینکه کیفیت کاغذ مازندران مطلوب کتب درسی نیست، گفت: سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از کاغذ تولید داخل است.

حسيني با اشاره به اینکه کیفیت کاغذ مازندران مطلوب کتب درسی نیست، گفت: سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از کاغذ تولید داخل است.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ا یران ، وی با بیان اینکه کاغذ تولید شده در صنایع چوب و کاغذ مازندران ،کیفیت مطلوبی در چاپ کتاب درسی ندارد، گفت: این کاغذ 25 تا 30 درصد تولید ما را پایین می آور د و کاغذهای باطله زیادی دارد.

مدیرکل نظارت بر چاپ و نشر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مشکلی در برابر شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نداریم، افزود: وزارت آموزش و پرورش از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت می کند

حسینی با بیان اینکه مشکل چاپ کتاب های درسی در کاغذ ایرانی وجود دارد، افزود: کیفیت کاغذ در صنایع چوب و کاغذ کشور مطلوب نیست.

وی افزود: 85 درصد کاغذ مورد نیاز کشور را از تولید داخل خریداری می کنیم.

ایشان با اشاره به فعالیت پنج هزار چاپخانه در کشور، گفت: 10 هزار ناشر در کشور داریم که کاغذ مورد نیاز را از طریق بازار آزاد تامین می کنند.


مدیرکل نظارت بر چاپ و نشر وزارت آموزش و پرورش قیمت ارز و تعرفه واردات را دو عامل کنترل کننده در عرضه و فروش کاغذ کشور دانست و از افزایش تولید کاغذ صنایع چوب و کاغذ کارون و پارس از 30 هزار تن به 150 هزار در سال 94 خبر داد

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه