PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مخالفت اتحادیه‌ها و تشکل‌های چاپ و نشر 20 استان با افزایش تعرفه واردات کاغذ

در پی ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه واردات کاغذ در اتاق بازرگانی اتحادیه‌ها و تشکل‌های چاپ و نشر 20 استان با ارسال نامه‌های جداگانه به تعاونی لیتوگرافان تهران مخالفت خود را با این افزایش اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه واردات کاغذ از چهار به 15 درصد در جلسه هفته گذشته صنوف و تشکل‌ها در اتاق بازرگانی،‌ تشکل‌های چاپ و نشر بیش از 20 استان با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به تعاونی لیتوگرافان مخالفت خود را ابزار داشته و خواستار ورود این تعاونی برای پیگیری عدم افزایش تعرفه واردات شدند.

اتحادیه‌ها و تشکل‌های چاپ و نشر استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، گلستان، سمنان، مازندران، خوزستان، گیلان، هرمزگان، قم، ایلام، شهرکرد، کرمان، سیستان و بلوچسنان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ کردستان و شهر جیرفت از جمله اتحادیه‌هایی هستند که اعتراض خود را کتبی اعلام کرده‌اند.

هم‌چنین امروز ساعت 14 در شرکت تعاونی لیتوگرافان با حضور نمایندگانی از اتحادیه چاپخانه‌داران تهران،اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، اتحادیه صنف صحاف، اتحادیه لیتوگراف‌،‌ انجمن وارد کنندگان کاغذ و مقوا، اتاق اصناف ایران،‌ دفتر چاپ وزارت ارشاد،‌ دفتر کتاب و کتابخوانی ارشاد و مدیرکل ارشاد استان تهران و... موضوع مخالفت با این پیشنهاد بررسی خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه