PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تاخیر در واردات و کاهش موجودی برخی اقلام دلیل نوسان قیمت کاغذ

حسین میرباقری تاخیر در واردات و کاهش موجودی برخی اقلام کاغذ و مقوا را یکی از دلایل نوسان قیمت در بازار کاغذ دانست.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حسین میرباقری رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با ایلنا؛ دربارهٔ اقدامات صورت گرفته برای حل برخی مشکلات مالیاتی فروشندگان کاغذ مثل عدم تحویل سند قطعی مالیات سال گذشته به آنها، گفت: در مورد مسائل مطرح مالیات فروشندگان کاغذ جلسه‌ای با جناب آقای زارعی برگزار کردیم که نتیجه خوبی هم داشته است.
 همچنین جلسه‌ای با حضور اعضا برگزار کردیم تا هر کدام از اعضای اتحادیه که با مسئله‌ای در حوزه مالیات برخورده‌اند با اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا در میان بگذارند تا برای حل این مشکلات پیگیری‌های لازم صورت بگیرد و در صورت امکان حل و فصل شود. خوشبختانه بعد از این پیگیری‌ها و جلسات فروشندگان؛ مشکلات مالیاتی فعالان صنف کاغذ تا حود زیادی رفع شده یا با همکاری خوب آقای زارعی در حال پیگیری است.
وی دربارهٔ قیمت خرید و فروش کاغذ در روزهای پایانی تیرماه ۹۵ و آخرین وضعیت بازار کاغد نیز اظهار داشت: میزان عرضه و تقاضا در بازار کاغذ و نوسانات احتمالی کاغذ در روزهای اخبز به نوعی با رکورد مواجه است و نسبت با بازه زمانی مشابه در سال گذشته کسب و کار ضعیف‌تری را شاهد هستیم.
 البته قیمت‌ها نوسان چندانی نداشته و تنها برخی اقلام با افزایش یا کاهش قیمت مواجه شده‌اند. این تغییرات اندک هم به دلیل وارداتی بودن ۸۰-۷۰ درصد یا حتی ۱۰۰ درصد برخی اقلام مرتبط با کاغد است. تاخیر در واردات و کاهش موجودی برخی اقلام نیز در این نوسان قیمت بی‌تاثیر نیست. البته نوسان قیمت هم در حد کیلویی ۵۰ تا ۱۰۰ تومان بیشتر نیست.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه