PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پوستین کاغذی؛ بنام حمایت ازکاغذ به کام برخی؟!

چندی است که موضوع کاغذ و نوسان قیمت آن دست افزاری برای افرادی شده تا از این نمد کلاهی برای خود دست و پا کنند.


آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با نگاهی دقیق تر به روند تصمیم گیری ها در موضوع گرانی و نوسان قیمت کاغذ به پیگیری اتحادیه های بزرگ صنعت چاپ کشور و توجه خاصه و ویژه دولت می رسیم.
اتحادیه صنفی از یکسو و ایجاد کارگروه ویژه کاغذ، اختصاص ارز ویژه از سوی دیگر خبر از توجه به نوسانات قیمت و روند سیر فعالیت ها این حوزه را از جانب مسئولین دولتی و خصوصی دارد.
اما متاسفانه در این بازار متلاطم برخی درپی صید ماهی از آب گل آلود هستند و با مصاحبه های پیایپی و شوآف کاسبکارانه درصد کسب نام و نشان و منافع برای خود هستند( کافی است به خبرهای سفارشی این چند وقت نگاهی بندازید).
همواره اتحادیه های صنفی از کوچک ترین (کم عضوترین) تا بزرگترین آنها بصورت روزانه مکاتبات فراوانی با ادارات و مراکز دولتی خصوصی دارند و این مکاتبات در اختیار هیات مدیره ها قرار میگیرد که به صلاح دید و موضوع نامه بصورت عمومی منتشر خواهند شد ؛ حال انتشار نامه ها و یا پیگیری فعالیتها روند مسئولیتی منتخبین اعضا است که متاسفانه برخی کم دانش (یا خود را به کم دانشی زدن) با عدم آگاهی و(احتمالا عمدی) در پی مخدوش ساختن فعالیت اتحادیه ای بزرگ و صاحب نام هستند!
اتحادیه هایی که روزانه ده ها نامه دریافت و ارسال میکنند اکنون متاسفانه متاسفانه در مقابل شکل غیر قانونی فعالیتی قرارگرفتند که در سال چند نامه ارسال میکند و آن را فریاد میکشد.
روند فعالیت اداری اتحادیه ها کاملا مشخص و ثبت شده است و بازی کثیف رسانه ای و ارتباط دادن گودرز به شقایق این روزها پوستین کاغذی برتن افرادی معدود نموده که "وای کاغذ" می زنند و بنام حمایت از مصرف کننده در پی اهداف شخصی خود و کسب نام هستند.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه