PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کناره‌گیری دبیر کارگروه کاغذ وزارت ارشاد/کارگروه کاغذ چه خروجی داشته؟

چهاردهم بهمن 97 پس از حدود شش ماه از فعالیت رسمی کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همایون امیرزاده از دبیری این کارگروه کاغذ کنار کرد و این درحالی است که روند افزایش قیمت کاغذ همچنان در بازار ادامه دارد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همایون امیرزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور سابق اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سمت دبیری کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کناره‌گیری کرد.
کارگروه کاغذ در شهریور ماه سال جاری که با ریاست حسین انتظامی و دبیری وی در وزارت ارشاد ایجاد و سعی کرد کانالی برای بررسی تقاضاها برای واردات کاغذ و معرفی واردکنندگان قابل اعتماد به وزارت صنعت و معدن و تجارت و بانک مرکزی ایجاد و به بررسی پرونده‌های تقاضا برای واردات کاغذ پرداخته است.
خروج امیرزاده از سمت دبیری این کارگروه برای تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.
پرسش بزرگ اذهان عمومی، مصرف کنندگان کاغذ، فروشندگان ، واردکنندگان ، چاپخانه داران و... این است که خروجی کار گرو کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تثبیت نرخ این محصول استراتژیک چه بوده است.
در زمان آغاز فعالیت کارگروه کاغذ گلاسه کیلویی 10 هزار تومان بود و هر بند کاغذ 70 گرمی تحریر 100 در 70یکصدو بیست و پنج هزار تومان و امروز پس از گذشت نزدیک به شش ماه فعالیت کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر کیلو گلاسه 25هزار تومان و کاغذ تحریر 70 گرم بندی 450هزار تومان است.
شاید خروج سایر اعضای کارگروه کاغذ و تمرکز بر مسئولیتشان بازخوردهای مفید تری برای این وزاتخانه و بازار کاغذ و صنعت چاپ بهمراه داشته باشد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه