PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توان دولت برای نظارت بر توزیع کاغذ بیش از این نیست

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همزمان با ساعات آغازین آخرین روز از سی‌‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با حضور در مصلای امام‌خمینی(ره) از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور بازدید کرد.

 

معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: عده زیادی از کارشناسان اقتصادی با دخالت دوباره دولت در امور اقتصادی مخالف هستند،‌ معتقدند در چنین شرایط سختی باید به سمت آزاد‌سازی اقتصاد حرکت کنیم و حتی محدودیت‌ها را نیز برطرف کنیم. از همه صاحب‌نظران می‌خواهیم که درباره این دیدگاه‌ها نظر بدهند تا دولت نیز روی این مباحث تصمیم‌گیری نهایی را اتخاذ کند. تصمیم راجع به این دو دیدگاه آینده اقتصاد کشور را متاثر خواهد کرد.

جهانگیری افزود: موضوع کاغذ نیز یکی از موضوعات اقتصادی است. اینکه دولت چه‌قدر توان نظارت بر جریان توزیع کاغذ دارد همین میزانی است که الان دیده می‌شود. بعد از گذشت 30 سال از جنگ و واگذاری امور، اینکه به‌یک‌باره بخواهیم سازمان‌های نظارتی وسیع اجرایی را دوباره ایجاد کنیم، فرآیند آسانی نیست. به‌هر حال امیداورم، با سیاست‌هایی که پیش‌می‌گیرم با شرایط دشوار فعلی به نحو مطلوبی مقابله کنیم و زندگی و فعالیت‌‌های اقتصادی و فرهنگی از این شرایط متاثر نشود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه