PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کداک اولین جایزه Must See ’Ems Legacy در نمایشگاه Grapho Expo را گرفت

Prinergy  یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای گردش کار برای پیش از چاپ جهان می باشد. این نرم افزار در کنفرانس چشم انداز جامع در Grapho Expo اولین جایزه Must See ’Ems را کسب کرد.

Prinergy  یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای گردش کار برای پیش از چاپ جهان می باشد. این نرم افزار در کنفرانس چشم انداز جامع در Grapho Expo اولین جایزه Must See ’Ems را کسب کرد.


به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندیایران ،جان بارکن مدیر کل طراحی راه حل های یکپارچه سیستم های گردش کار کداک می گوید: " برنده شدن چنین جایزه معتبری که سبب شناخت اهمیت سیستم گردش کار Prinergy و نیز تعهد کداک به صنعت چاپ است  که یکی از افتخارات این شرکت محسوب می شود.

 

وی همچنین  اظهار داشت : نسل جدید راه حل های ما به منظور ارائه و بهبود بهره وری سیستم ها در چرخه تولید و با تمرکز بر روی فرآیند تولید ادامه خواهد داشت. یکی از خصیصه های سیستم گردش کار  Prinergy اتوماسیون این سیستم است که نسخه 6 آن بر روی فرآیندهای زیر تمرکز یافته است:

-       یکپارچه ساختن فرآیند تولید

-        کاهش زمان ارائه خدمات نمایندگان به مشتریان

-       برنامه ریزی های تولید

-       آماده سازی دستگاه پیش از چاپ برای تولید بهینه



جایزه های Must See ’Ems به محصولات و سرویس هایی داده می شود که در Grapho Expo به عنوان تکنولوژی های پیشرفته و طبق تایید یک کمیته متخصص صنعت نمایش داده شده باشند.



سیستم گردش کار Prinergy کداک که برای اولین بار در Seybold سان فرانسیسکو در آگوست 1998 به شدت مورد توجه و تحسین قرار گرفت یک سیستم یکپارچه و پیشرو است که طبق استاندارد های صنعتی مانند Adobe PDF طراحی شده است.

 

نرم افزار Prinergy به صورت خودکار مراحل پیش از چاپ را سازماندهی می کند و به جای برنامه های کاربردی مجزا که قبلاً مورد استفاده بوده  تولید را در یک پروسه انجام می دهد.

 

قابلیت نرم افزار Prinergy  و توانایی این سیستم برای نصب بر روی سیستم های خیلی بزرگ، مشتریان را بسیار متعجب ساخته است. با نظر متخصصان، سیستم گردش کار Prinergy در اولین سال انتشار خود برنده در زمینه پیش از چاپ و انتشار محصولات شد.



امروزه سیستم گردش کار prinergy برای شرکت هایی که در زمینه های بسته بندی ، تبلیغات،  چاپ و نشر و همچنین چاپ دیجیتال  فعالیت می کند، یک راه حل جامع محسوب می شود.



نیکاس کالاس رئیس چاپخانه متروپولیتن، ونکور کانادا می گوید، " ما 12 سال است که از سیستم گردش کار prinergy استفاده می کنیم . این سیستم همه مراحل پیش از چاپ را به نحو احسن انجام می دهد و همین امر باعث رونق تجارت ما شده است.

 

حتی باگذشت سال ها این سیستم هنوز با دقت عالی اولیه خود مشغول به کار است و کیفیت و محصول نهایی که ما نیازمند آن برای موفقیت هستیم فراهم می آورد. ما از داشتن این سیستم بسیار راضی هستیم و حتی تصور استفاده از سیستم های گردش کار دیگر بسیار سخت است.



کداک همچنین جایزه Mudt see’ Ems   برای دستگاه Nexpress Gold  کسب نموده که این دستگاه قادر به چاپ رنگ های طلایی و نیز چاپ مستقیم و موردی اسناد و مدارک، عکس ها، بلیط ها و سلیر موارد است. حاضران در مراسم اهدای جوایز PIA Print Excellence و Gild Ink اولین نمونه کار این دستگاه را مشاهده کردند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه