PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپخانه المورید امارات تهدیدی جدی برای بازار ایـران در آینده ای بسیار نزدیک

کمپانی گالوس اخیرا در دو مرکز امارات متحده عربی، اقدام به نصب ماشین آلات خود نموده است  که هردو چاپخانه اماراتی قصد ورود به بازار منطقه را دارند.

کمپانی گالوس اخیرا در دو مرکز امارات متحده عربی، اقدام به نصب ماشین آلات خود نموده است  که هردو چاپخانه اماراتی قصد ورود به بازار منطقه را دارند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،  اخیرا دو چاپخانه بزرگ در امارات متحده عربی اقدام به نصب ماشین چاپ ICS گالوس نمودند که مشخصات آنها به شرح است :



- چاپخانهEPP: دستگاه نصب شده ماشین  ICS 670 گالوس با هفت واحد چاپ فلکسو و چهار واحد چاپ روتوگراور



- چاپخانه المورید، دستگاه نصب شده 670 ICS گالوس با هفت واحد چاپ فلکسو و دو واحد چاپ روتوگراور

 



در هر دوی این ماشین آلات سایر امکانات مورد نیاز مانند لمینیت و فویل کوبی سرد نیز وجود دارد. در مورد مرکز EPP امکان فویل کوبی گرم نیز در ماشین لحاظ شده است. هر دو ماشین با ماشین آلات دایکات تجهیز شده اند.



هر دوچاپخانه از این ماشین آلات برای چاپ جعبه های سیگار استفاده می کنند. بازار هدف آنها شامل امارات متحده عربی، آفریقا و در آینده ای نزدیک ایران است.

 

تجهیز این دو مرکز در امارات متحده عربی به پیشرفته ترین ماشین آلات گالوس برای چاپ بسته بندی های سیگار، در آینده می تواند تهدیدی جدی برای بازار ایران باشد.

 

چرا که با برنامه ریزی های انجام شده به خصوص در چاپخانه المورید، گرفتن بازار ایران در برنامه های آتی این مجموعه قرار گرفته است. خط تولید ماشین آلات گالوس، به گونه ای طراحی و استاندارد سازی می شوند که بتوانند به بالاتـرین میزان انعطــاف پذیری، کیفیت، راندمان و قابل اطمینان بودن دست یابند.

 

گروه گالوس همواره جایگاه خود را به عنوان پیشرو  صنعت چــاپ بسته بندی با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و راهکارهای نرم افزاری در عرصه ماشین آلات تولید یکپارچه و کامل در یک خط، ماشین آلات دایکات و نیز ماشین آلات اختصاصی حفظ نموده است.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه